کد خبر : 1532145 | 30 خرداد 1397 ساعت 11:59 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکز کن علی جهان؛ چشم دنیا به ساق توست

وینگر تیم ملی فوتبال ایران امشب یکی از مهم ترین مهره های جدال با اسپانیا است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران امشب در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف تیم اسپانیا می رود. این شاید سخت ترین و مهم ترین بازی تاریخ فوتبال ملی ایران باشد.

 

اگرچه جدال با چنین تیم قدرتمندی بسیار دشوار است و نتیجه غالب پیش‌بینی ها طبیعتا به سود اسپانیا است، اما روزنه های امید در دل ملت ایران و هواداران تیم ملی به بازیکنان تیم کی روش وجود دارد. در ایران همه امیدوارند که با دفاعی مشابه بازی ۴ سال قبل برابر آرژانتین، اسپانیا هم برابر ایران زمین گیر شود و حتی در ضد حملات، ستاره های تهاجمی ایران بتوانند دروازه لاروخا را باز کنند و شگفتی بزرگتری بیافرینند.

 

در راه رسیدن به این دستاورد بزرگ، نگاه خیلی از هواداران به ساق های آقای گل فصل پیش فوتبال هلند است. علیرضا جهانبخش علاوه بر طرفداران ایرانی، نگاه بسیاری کارشناسان خارجی را هم به خود متوجه کرده و از سوی رسانه های زیادی، به عنوان ستاره اصلی ایران در جام جهانی معرفی شده است.

 

بازی امشب علاوه بر حساسیت کلی، برای جهانبخش هم اهمیت فوق العاده ای دارد و در صورت درخشش، می تواند سکوی پرتاب بلندتری برای این ستاره بی حاشیه فوتبال ایران باشد؛ ستاره ای که از تمرکزش در تمرینات هم پیداست که چه انگیزه ای برای این دیدار حساس دارد و به خوبی اهمیت آن را دریافته است.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها