کد خبر : 1532152 | 30 خرداد 1397 ساعت 11:53 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ.اس از حضور پرشور ایرانی ها در کازان

ایران روی سکوها اسپانیا را شکست می‌دهد

جو فوتبالی امروز در کازان از صبح آغاز شده است. خیابان های اصلی این شهر، پر از هواداران ایران است و آنها به سبک خودشان در حال تشویق تیم ملی کشورشان هستند.

ایران روی سکوها اسپانیا را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"،  در حقیقت، هواداران ایران روی سکوها، اسپانیایی ها را شکست خواهند داد: حدود 15 هزار هوادار ایران برای بازی فردا در ورزشگاه کازان حاضر خواهند بود و این در حالیست که فدراسیون فوتبال اسپانیا، حدود 1000 بلیت به فروش رسانده است.

 

1312053

 

 

یکی از هواداران ایران در مصاحبه با ا.اس گفت:" برای ما این یک فرصت تاریخی است، ما رویای این را داریم که برای اولین بار به مرحله حذفی صعود کنیم. اینکه اسپانیایی های کمتری برای این بازی حضور داشته باشند طبیعی است. آنها می‌دانند تیمشان صعود خواهند کرد و بعدها به روسیه خواهند آمد."

در حقیقت هواداران ایران از فرصت به وجود امده در جام جهانی برای معرفی خود به جهان استفاده می‌کنند. هوادار دیگری گفت:" این روزها در روسیه، مردم توانسته اند نشان دهند که خوشحالند، مردم اجتماعی هستند و خونگرم.ما در روسیه فرهنگ و تاریخ خودمان را نشان می‌دهیم."

در دیدار امروز مقابل ایران، هواداران اسپانیا حتی از دیدار مقابل پرتغال کمتر خواهند بود. حدود 2500 نفر از هواداران اسپانیا شاهد آن دیدار بودند و اما در مورد ایران نیز این موضوع صدق می‌کند زیرا در تقابل با مراکش، 20 هزار ایرانی در ورزشگاه حاضر بودند.

دیدگاه‌ها