کد خبر : 1532173 | 30 خرداد 1397 ساعت 12:53 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشت سنگنورد عازم جاکارتا مشخص شدند

زارعی: پیش‌بینی ما سه مدال در مجموع رشته‌ها است

اسامی کاروان سنگنوردی ایران اعزامی به بازیهای آسیایی اندونزی 2018 مشخص شد.

زارعی: پیش‌بینی ما سه مدال در مجموع رشته‌ها است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، کارگروه تیم‌های  ملی پس از ۵ مرحله اردوی آماده سازی اسامی ورزشکاران این فدراسیون اعزامی به بازی‌های آسیایی اندونزی را اعلان نمود. بر این اساس خسروهاشم زاده و الناز رکابی در ماده کمباین و رضا علیپور، مهدی علیپور، احسان اسرار، کبری لکزایی فر، اعظم کرمی و حدیث نظری در ماده سرعت به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

 

تیم اعزامی کشورمان تاپیش از برگزاری این رقابتها ۴ مرحله اردوی دیگر را نیز پشت سرخواهد گذاشت.

 

زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این خصوص به ایسنا، گفت‌: برای بازی‌های آسیایی جاکارتا دو نماینده در کمباین و دو تیم امدادی خواهیم داشت که از ترکیب دو سنگنوردان امدادی دو نفر هم می‌توانند در انفرادی سرعت شرکت کنند. تاکنون برای ورزشکاران خود پنج مرحله اردو برگزار کرده‌ایم. حدود سه اردوی دیگر نیز تا بازی‌های آسیایی جاکارتا برای آنها خواهیم داشت. در رشته کمباین پیش‌بینی کرده‌ایم  که اردوی تدارکاتی در خارج از کشور داشته باشیم. این اردو ممکن است در اتریش یا آلمان باشد. بسته به این که بتوانیم  کمپ تمرینی خوبی برای آنها آماده کنیم تا بتوانند در کنار تیم‌های ‌ ‌ملی‌ آن کشور تمرین کنند، مکان اردو انتخاب خواهد شد.

 

رییس فدراسیون صعودهای ورزشی در خصوص کسب مدال سنگنوردان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا، نیز خاطر نشان کرد: در ماده سرعت امتیاز خوبی کسب خواهیم کرد و شانس خوبی نیز برای کسب مدال خواهیم داشت. در مجموع رقابت‌ها سخت است. اندونزی به عنوان میزبان در ماده سرعت جزو بهترین‌ها است  ولی ما نیز در کسب نتیجه‌ کم شانس نیستیم. اگر تیم امدادی خوب کار کند ، در مجموع رشته‌ها می‌توانیم سه مدال داشته باشیم. البته به جو بازی‌های آسیایی نیز باز می‌گردد. مسابقات مهمی است و با قهرمانی قاره‌ها متفاوت است.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها