کد خبر : 1532185 | 30 خرداد 1397 ساعت 13:32 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت سردبیر آ.اس درباره بازی حساس امروز

هجوم هیه رو به گاو صندوق کی روش

سردبیر نشریه آ.اس پیش بینی کرده که ایران بازی به شدت دفاعی را در دستور کار قرار خواهد داد.

هجوم هیه رو به گاو صندوق کی روش

به گزارش "ورزش سه"، ایران و اسپانیا امروز دیدار حساسی برگزار خواهند کرد که سرنوشت هر دو تیم در جام جهانی را تعیین می‌کند. سردبیر آ.اس، آلفردو رلانو، مطلب جالبی در رابطه با این بازی نوشته که در زیر می‌خوانیم:

 

ایران در محاصره خواهد بود، یک نفر دیروز این را به من گفت و من آن را به عنوان تیتر اصلی نشریه (آ.اس) انتخاب کردم. اسپانیا به گاوصندوق کی روش حمله خواهد کرد، مربی که 7 سال است هدایت ایران را برعهده دارد و دفاعی مستحکم برای این تیم ساخته است. در 15 بازی از 19 بازی اخیر، ایران هیچ گلی دریافت نکرده است، از جمله دیدار اخیر در جام جهانی مقابل مراکش که با پیروزی 1-0 آناه همراه بود. ایران در نیمه اول 2 شوت به سمت دروازه داشت و در نیمه دوم هیچ شوتی نزد و با گل به خودی بازیکن مراکش پیروز میدان شد. تحقیقات نشان داده که وقتی شما بازیکنان بزرگی در ترکیب خودتان ندارید، مجاز به استفاده از چنین سیستم هایی هستید.

 

 

 

برخی می‌گویند هیه رو قصد دارد از کارواخال و لوکاس واسکز در سمت راست استفاده کند. در دیدار مقابل پرتغال، در سمت چپ ما مثلث های فوق العاده ای بین آلبا، ایسکو و اینیستا تماشا کردیم ولی در سمت راست این اتفاق رخ نمی‌داد. سیلوا خوب نبود، ناچو و کوکه نتوانستند خیلی با هم هماهنگ باشند بنابراین ایجاد همکاری بین سیلوا، لوکاس و کارواخال برای این بازی خیلی دور از ذهن نیست. در خط حمله هم مشخصا دیگو کاستا بازی خواهد کرد و دخیا هم درون دروازه خواهد بود ولی خیلی جای نگرانی نیست زیرا شوت های زیادی به سمت دروازه دخیا نخواهد شد، البته امیدوارم.

 

باید پیروز شد، با تعداد گل بالا. تساوی با پرتغال نشان داد که هر تیمی که در دو بازی بعدی با تفاضل گل بیشتری ایران و مراکش را شکست دهد، به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. روسیه با 6 امتیاز در حال صعود به عنوان تیم اول گروه A است (تفاضل گل مثبت هفت) و به خطری برای رقبا تبدیل شده است زیرا آنها از لحاظ روحی روانی بسیار آماده هستند. مطمئنا رقیب خوبی برای دور بعد نخواهند بود. بهتر است به اروگوئه فکر کنیم و به همین خاطر باید صدرنشین گروه شویم و از امروز، تفاضل گلمان را بهبود ببخشیم. امروز روز مهمی است زیرا پیکه به جمع 100 تایی های تیم ملی خواهد پیوست. باید دید این موضوع خوش شانسی به همراه خواهد داشت یا نه.

دیدگاه‌ها