کد خبر : 1532194 | 30 خرداد 1397 ساعت 14:04 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

ذخیره سردار، مرد دو گله روسیه

آرتم زوبا از اواسط فصل 2015-2014 به عضویت روستوف در آمد و هم تیمی سردار آزمون شد. او قریب به اتفاق بازی ها را از روی نیمکت آغاز کرد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی و به جای سردار آزمون وارد زمین شد.

ذخیره سردار، مرد دو گله روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ،  آرتم زوبا مهاجم 29 ساله تیم ملی روسیه است که در دو بازی جام جهانی دو گل زیبا به ثمر رسانده و نام خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب کفش طلا مطرح کرده است. زوبا مهاجم باشگاه زنیت بود که اواسط فصل 2018-2017 سوپرلیگ روسیه پیراهن آرسنال تولا را پوشید تا این تیم را با گل هایش از خطر سقوط نجات بدهد.

 

زوبا از اواسط فصل  2015-2014 به عضویت روستوف در آمد و هم تیمی سردار آزمون شد. او قریب به اتفاق بازی ها را از روی نیمکت آغاز کرد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی و به جای سردار آزمون وارد زمین شد. زوبا در 11 بازی فقط یک گل به ثمر رساند. در حالی که سردار با همین تعداد بازی 3 گل وارد دروازه حریفان کرد.

 

زوبا که دو سه فصلی عضو زنیت سن پترزبورگ بود، در ترکیب این تیم گل های فراوانی به ثمر رساند تا وارد اردوی تیم ملی روسیه شود. او در مقدماتی جام ملتهای اروپا در سال 2016 یکی از بهترین گلزن ها بود و حالا هم نشان داده که در 29 سالگی به مهاجمی کامل تبدیل شده است.

 

زوبا که در 99 دقیقه حضور در جام جهانی دو گل زده ، آمار فوق العاده ای هم در تیم ملی روسیه به نام خود ثبت کرده. او در 25 بازی 13 گل به ثمر رسانده و جزو بهترین گلزن های ملی دهه اخیر فوتبال روسیه است. زوبا که جایگاه اسمولوف- ستاره کراسنودار و آقای گل لیگ روسیه - را در تیم ملی گرفته تلاش می کند به همین روند ادامه بدهد و مقابل اروگوئه هم بتواند گل بزند و دروزاه موسلرا را باز کند.

دیدگاه‌ها