کد خبر : 1532282 | 30 خرداد 1397 ساعت 19:52 | 61.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغال: ایران سرسخت را می‌بریم

هافبک تیم ملی پرتغال می‌گوید هدفشان برابر ایران پیروزی و صعود به مرحله بعد است.

ستاره پرتغال: ایران سرسخت را می‌بریم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی پرتغال در دومین دیدار جهانی خود به مصاف تیم ملی مراکش رفت و با کسب پیروزی 1-0 مقابل این تیم گام مهمی برای صعود به مرحله بعد برداشت. برونو فرناندز، هافبک تیم ملی پرتغال پس از کسب پیروزی برابر مراکش به خبرنگاران گفت: مراکش یک تیم هجومی با بازیکنان فوق‌العاده است که در بازی امروز مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد. اما ما هم خوب بودیم و کسب سه امتیاز بازی برای ما مهم بود که آن را به دست آوردیم.


وی در ادامه بیان کرد: واضح است که ما دوست نداریم اشتباه داشته باشیم و تلاش زیادی کردیم تا اشتباهات مان را اصلاح کنیم اما این همیشه ممکن نیست چرا که تیم های مقابل همیشه موانعی بر سر راه ما ایجاد می‌کنند. امروز مهم‌تر از هر چیزی کسب سه امتیاز بود و ما تمام سعی مان در این است که راهی دور بعد شویم. امروز موظف بودیم تا اشتباهات بازی با اسپانیا را مرتکب نشویم.


پرتغال در بازی امروز برابر مراکش فرصت‌های زیادی به حریف آفریقایی خود داد تا زنگ خطر برای دیدار با ایران به صدا درآید. فرناندز در این خصوص تصریح کرد: زنگ خطر برای پرتغال؟ اینطور نیست. ما به کیفیت خودمان آگاهیم و خوب بازی می‌کنیم و کارمان را به درستی انجام می‌دهیم. هر کسی وارد زمین می‌شود هدفش کمک به تیم برای کسب پیروزی است. ایران تیم دشواری محسوب می‌شود ولی هدف ما پیروزی و سپس صعود است.

دیدگاه‌ها