کد خبر : 1532292 | 30 خرداد 1397 ساعت 20:42 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت تمام قد سرمربی آرژانتین از لیونل مسی

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین لیونل مسی را قهرمان فعلی این کشور دانست.

حمایت تمام قد سرمربی آرژانتین از لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در اولین دیدار آلبی سلسته در جام جهانی برابر ایسلند یک پنالتی حساس را از دست داد و حالا آنها برای افزایش شانس صعود خود فردا راهی جز غلبه بر کرواسی ندارند.

 

سامپائولی گفت: "این نسل کرواسی بازیکنان بسیار بزرگ و قابل احترامی دارد که تیمی باکیفیت را تشکیل داده و همگی در بهترین لیگ های جهان بازی می کنند. بازی پیچیده ای در انتظار ماست که من امیدوارم قادر به غلبه بر این موضوع باشیم. همه چیز درون زمین بازی مشخص خواهد شد اما اگر قرار باشد در بیرون از زمین روحیه تیمی تضعیف شود در عملکرد بازیکنان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 

1312283

 

در دیدار برابر کرواسی برخی تغییرات در سیستم بازی تیم لازم است زیرا حریف برنامه متفاوتی برای حمله کردن دارد و طبیعتا سیستم اولیه ما متفاوت از بازی با ایسلند خواهد بود زیرا یک بازی دیگر در پیش رو داریم. اگر قرار باشد بازیکنی تغییر کند، متناسب با سیستم عوض خواهد شد تا به ما فرصت دهد که تعادل و انعطاف پذیری داشته باشیم زیرا کرواسی تیمی است که با آرامش بازی می کند.

 

ممکن است پاون در بازی فردا به میدان برود زیرا او استعداد بالقوه فراوانی دارد و قادر به تغییر جریان بازی و ایجاد تفاوت خواهد بود. تعداد کم بازی های ملی پاون باعث می شود ما نتوانیم مسئولیت فراوانی به او بدهیم زیرا ممکن است شرایط پیچیده شود."

 

1310582

 

سامپائولی در مورد آخرین شانس احتمالی لیونل مسی برای فتح جام جهانی گفت: "آرژانتین شاید تا به حال تنها 4 یا 5 بازی در حضور لیونل مسی مغلوب شده باشد. مارادونا در زمان خودش بازیکن بسیار بزرگ و یک قهرمان بود و حالا مسی نیز همین شرایط را داراست.

 

زمانی که مسی موفق به گلزنی می شود ما همه فریاد خوشحالی سر می دهیم اما زمانی که ما قادر به پیروزی نباشیم مسی را مسئول می دانیم اما غیرممکن است که یک بازیکن واقعیت را تغییر دهد."

دیدگاه‌ها