کد خبر : 1532355 | 30 خرداد 1397 ساعت 23:50 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

عدم رعایت فیرپلی و درگیری های عجیب

بازیکنان اسپانیا در دو صحنه علیرغم اینکه بازیکنان ایران توپ را به دلیل مصدومیت به اوت فرستاده بودند اقدام به فیرپلی نکردند.

عدم رعایت فیرپلی و درگیری های عجیب

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان اسپانیا به شدت نسبت به شیوه دفاعی و مصدومیت های پیاپی بازیکنان ایرانی معترض هستند و این مساله درگیری لفظی شدیدی را درون زمین بین آنها شکل داده است.


بعد از اینکه اسپانیا در دقایق ابتدایی به آنچه که مدنظرش بود دست نیافت، در ادامه بازی برای آنها جدی تر شد و مصدومیت های پیاپی بازیکنان ایرانی روی اعصاب آنها رفت تا به این شیوه معترض باشند.


ابتدا آنها روی صحنه مصدومیت احسان حاج صفی قصد داشتند توپ را به ایران ندهند که بعد از آن این تصمیم وتو شد و توپ بلندی در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دروازه بان تیم ملی که فرصت خوبی نصیب خود می دید تا ثانیه هایی را به سود ایران هدر دهد با اعتراض دیه گو کاستا مواجه شد. در نهایت در صحنه ای که داور متوجه آن نشد مهاجم اسپانیا ضربه ای به پنجه دروازه بان ایران زد که باعث شد تا بیرانوند توپ را راهی اوت کند. این صحنه ثانیه هایی به اعتراض طرفین همراه شد و در ادامه اسپانیایی ها در میان سوت های اعتراضی هواداران ایرانی توپ را در اختیار حریف قرار ندادند. این صحنه دقایقی بعد نیز روی صحنه مصدومیت رامین رضاییان تکرار شد و بار دیگر اسپانیایی ها توپ را در اختیار ایران قرار ندادند.


داور بازی نیز که تحت تاثیر درگیری های لفظی طرفین و سوت های هواداران قرار گرفته بود توجهی به احسان حاج صفی که بعد از مصدومیت قصد ورود به زمین را داشت، نداشت تا اعتراض تند نیمکت نشینان ایران را در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها