کد خبر : 1532416 | 31 خرداد 1397 ساعت 01:43 | 92K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی وریا حس نشد (عکس)

تماشاگران تیم ملی ایران در بازی امشب مقابل اسپانیا بنری جالب توجه با خود به استادیوم آوردند که سوژه عکاسان ایرانی شد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  مسابقه حساس تیم‌های ملی ایران و اسپانیا دقایقی پیش به اتمام رسید که شاگردان کی‌روش با ارائه یک نمایش خوب با نتیجه نزدیک 1-0 مقابل حریف نامدار خود شکست خوردند. بازیکنان تیم ملی ایران در جدال با ماتادورها بازی دلچسبی از خود ارائه دادند و حتی به گل هم دست یافتند که این گل با نهایت بدشانسی از سوی داور مردود اعلام شد.


اما نقطه قوت تیم ملی در این بازی جناج راست زمین بود. جایی که رامین رضاییان به عنوان دفاع و مهدی طارمی در نقش وینگر راست به میدان رفتند و عملکردی درخشانی از خود نشان دادند. رضاییان در این مسابقه با حضور حداکثری خود در منطقه دفاعی بیشتر نفوذهای آلبا و اینیستا را از سمت راست خنثی کرد و اجازه خودنمایی به هافبک‌های تکنیکی اسپانیا را نداد. در این میان نباید از نقش ویژه مهدی طارمی به راحتی گذشت. طارمی در این دیدار به خوبی رضاییان را پوشش داد و بسیاری از حملات لاروخا با حضور به موقع این دو بازیکن در سمت راست زمین تبدیل به موقعیت و ضد حمله برای ایران شد که همه آن‌ها از دست رفت.


بی شک با ارائه این نمایش از سوی طارمی و رضاییان جای خالی وریا غفوری در تیم ملی به راحتی پر شد و در ادامه امیدواریم این دو بازیکن در کنترل رونالدو مقابل پرتغال هم موفق باشند و تیم ملی را به موفقیتی تاریخی برسانند.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها