کد خبر : 1532420 | 31 خرداد 1397 ساعت 01:50 | 112.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایران-اسپانیا از نگاه آمار

تیم ملی ایران در روزی که می توانست حداقل یک امتیاز از اسپانیا بگیرد با تک گل اتفاقی دیه گو کاستا از حریف شکست خورد.

ایران-اسپانیا از نگاه آمار 

به گزارش " ورزش سه" تیم ایران بعد از برد برابر مراکش می توانست اسپانیا را هم متوقف کند اما یک گل اتفاقی و فرصت هایی که توسط مهاجمان ما از دست رفت در نهایت باعث شد بدون امتیاز بازی را ترک کنیم. در این بازی البته مثل بازی با مراکش و بسیاری دیگر از بازی های تیم ملی مالکیت توپ با حریف بود آن هم اسپانیا که در بیشتر بازی ها در مالیکت توپ حریفانش را شکست می دهد. در این بازی و در پایان درصد مالکیت تیم ها 70 به 30 به سود اسپانیا بود.


اما در بخش های دیگر نیز با وجود برتری اسپانیا عملکرد تیم ایران نیز بد نبوده است. در موقعیت گل اسپانیا 17 و ایران 5 موقعیت داشتند. در شوت به دروازه نیز آمار سه بر صفر به سود اسپانیا بوده است. در شوت به دروازه اما دو تیم تقریبا برابر هستند و ایران 5 شوت و اسپانیا 6 شوت به دروازه داشتند. 


در کرنر ها نیز وضعیت به سود اسپانیا است چرا که این تیم 6 کرنر و ایران 2 کرنر به دست آورد. در آفسایدها اما وضعیت به نفع ایران بود و تیم ایران 2 آفساید و اسپانیا یک آفساید به دست آوردند.  در تعداد ضربات آزاد نیز ایران 15 خطا و اسپانیا 16 خطا داشتند و بیرانوند دو نجات دروازه داشت در حالی که دخه آ هیچ سیوی در این بازی نداشت.


در تعداد خطا اما دوتیم برابر بودند و اسپانیا و ایران هرکدام 14 خطا انجام دادند. دو کارت زرد حاصل خطاهای بازیکنان ایران بود در حالیکه اسپانیایی های هیچ کارتی نگرفتند.

دیدگاه‌ها