کد خبر : 1532493 | 31 خرداد 1397 ساعت 11:08 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

از ادای دین توماس مولر به پودولسکی تا عبادتگاه آرژانتینی...

در رختکن تیم‌ها در جام جهانی چه خبر است؟

در میان تمام اتفاقات جالب برای هواداران فوتبال در سراسر جهان، اتفاقاتی که در رختکن تیم های حاضر در جام جهانی رخ می دهد بی تردید جذاب ترین هستند.

در رختکن تیم‌ها در جام جهانی چه خبر است؟

به گزارش" ورزش سه" بازی های فوتبال در سراسر جهان پخش می شوند و برای میلیون ها نفر در سراسر جهان به نمایش در می آیند. در ورزشگاه ها دوربین های بیشتری نسبت به قبل وجود دارند و با استفاده از تصاویر ویدئویی به طور رایگان کوچکترین حرکتی از بازیکنان را داوران، مربیان و ... دیده و ارزیابی می‌کنند. رختکن اما به بازیکنان این اجازه را می دهد تا از چشم همه جهان برای دقایقی پنهان شوند. این مکان محلی برای آماده سازی، آموزش، تمرکز و روبرو شدن با شکست ها و پیروزی ها است. بازیکنان فوتبال همیشه علاقمند بوده و البته این فرصت را دارند که برای موفقیت در زمین و برای اینکه شانس بیاورند در رختکن چیزهایی را همراه خودشان داشته باشند، نیایش و تمرکز کنند. مثل توماس مولر که روی قلم بندهایش نام لوکاس پودولسکی را نوشته که شاید ادای احترام کند و شاید شانس بیاورد.


برای دیگر بازیکنان عکس های خانوادگی در اولویت قرار دارند. لوئیز سوارز تصویری از خانواده اش را که در منطقه ای ییلاقی در اروگوئه گرفته شده را پیش از بازی با مصر با خود به رختکن تیم آورده بود. روی این عکس نوشته شده:« همیشه با شما، دوستت داریم» تعدادی از بازیکنان پاناما اولین جام جهانی خود را تجربه می کنند و برای اولین بازی خود برابر تیم ملی بلژیک که سه بر صفر شکست خوردند قلم بندهای جالبی همراه داشتند که روی آن ها عکس های خانوادگی شان را چاپ کرده بودند. مارسلو برزیلی که اولین بازی اش در جام جهانی را به عنوان کاپیتان برابر سوئیس انجام داد روی قلم بندش عکس هایی از خانواده اش را چاپ کرده بود.


 بسیاری از بازیکنان اما لباس ها یا کیت هایشان را به سادگی در رختکن می گذارند و در آن به انتظار آغاز مسابقه می نشینند. مثلا محدوده مربوط به کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال قبل از بازی با اسپانیا اینگونه است و همه چیز های مورد نیاز او برای بازی وجود دارند و نه هیچ چیز اضافه دیگری. بعضی دیگر از بازیکنان اما تنها در کنار یکدیگر می نشینند و با هم حرف زده و قبل از بازی تبادل افکار می کنند.

 

*توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان قلم بندهایی دارد که روی آن به هم تیمی سابقش در تیم ملی آلمان لوکاس پودولسکی ادای احترام کرده است. مولر روی قلم بندش نوشته  «Poldi» که لقب پودولسکی است.


*در این عکس ستاره سابق تیم ملی آلمان لوکاس پودولسکی را در سال 2015 در سمت چپ تصویر نشان می دهد، او سوژه قلم بند توماس مولر است و کسی استه مولر به او ادای احترام کرده است.

 

1312559

1312560


*یک عبادتگاه در رختکن تیم ملی آرژانتین قرار داده شده برای تعدادی از بازیکنان که می خواستند برای بازی مقابل ایسلند نیایش کنند.

 

1312561


*بازیکنان تیم ملی پرو که یک عبادتگاه در رختکن تیمشان با عکس هایی از عیسی مسیح(ع) که دورتادور اتاق چیده شده ساخته و برای بازی با دانمارک در آن به عبادت پرداختند.

 

1312562


*لوئیز سوارز مهاجم سرشناس تیم ملی اروگوئه یک عکس قدیمی از خانواده اش را که روی آن یک پیغام جالب نوشته را در رختکن همراه دارد. روی این عکس نوشته شده:«همیشه با تو، عاشقت هستیم»

 

1312563

 


*محدوده مربوط به کریس رونالدو در رختکن تیم ملی پرتغال قبل از هت تریک او در تساوی 3 بر 3 با اسپانیا در اولین مسابقه این تیم در جام جهانی.

 

1312564


*سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا پرچم کوچک کشور اسپانیا که در ابتدای بازی بین کاپیتان ها رد و بدل می شود روی یک تی شرت تمرین قبل از تساوی برابر پرتغال قرار داده شده است.

 

1312565

 


*پیراهن رحیم استرلینگ، هری کین و هندرسون در کنار هم در رختکن تیم ملی انگلستان قبل از بازی با تونس و پیروزی 2 بر یک انگلستان قرار داده شده است.

 

1312566


*هارولد کامینگز بازیکن تیم ملی پاناما یکی از بازیکنانی بود که از قلم بندهایی که روی آن عکس های خانوادگی اش را چاپ کرده در بازی با بلژیک به زمین رفت.

 

1312567

 


*مارسلو کاپیتان تیم ملی برزیل در تساوی این تیم برابر تیم ملی سوئیس با قلم بندهایی که عکس های خانوادگی اش را روی آن چاپ کرده بود به میدان رفت.

 

1312568

 


*قلم بندهای بازیکن تیم ملی پاناما آنیبال گودوی تصاویری از خانواده اش و البته تصاویری از خودش را روی قلم بندهایش حک کرده و در بازی با بلژیک از آن ها استفاده کرد.

 

1312569


* پیراهن های گابریل جسوس، نیمار و پائولینیو قبل از تساوی یک بر یک برابر سوئیس در رختکن کنار هم آویزان شدند.

 

1312570


*پایان چیدن لباس های لیونل مسی در رختکن تیم ملی آرژانتین قبل از بازی با ایسلند که با نتیجه مساوی به پایان رسید و مسی یک پنالتی را از دست داد.

 

1312571


*یک رختکن استاندارد با یک میز تغذیه کامل برای تیم هایی که برای تامین آب و مواد مورد نیاز بدن در مسابقه به اندازه کافی آب و مایعات انرژی زا و میوه و خوراکی استفاده می کنند.

 

1312572


*پرچم کوچک مربوط به تیم ملی مراکش قبل از اولین بازی آن ها در جام جهانی که آن ها یک بر صفر برابر تیم ملی ایران شکست خوردند.

 

1312573


*شام چی داریم؟ منوی غذای بعد از بازی در رختکن قبل از بازی اسپانیا و پرتغال!

 

1312574

دیدگاه‌ها