کد خبر : 1532524 | 31 خرداد 1397 ساعت 13:16 | 115.7K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار امیری برای شکار بالاخره جواب داد (عکس)

وحید امیری قطعا یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در دیدار برابر اسپانیا بود. او بارها و بارها با حرکات خود خط دفاعی این تیم را به هم ریخت که از یکی از آن حرکات می توان به عنوان سمبل بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک – مهاجم لرستانی فوتبال ایران روز گذشته موفق شد خود را در حد استانداردهای جهانی نشان دهد حداقل برای چند روز با حرکت استثنایی خود در صدر تصاویر و اخبار و ترول های ورزشی دنیا باشد.


وحید امیری که هر گاه دستور داشت و اراده می کرد به سمت راست دفاعی اسپانیا نفوذ می کرد بارها و بارها خط دفاعی حریف را به هم می ریخت او برای این کار آلبا، کارواخال، واسکز و پیکه را پیش رو داشت و بارها سعی در فریب آنها و در نهایت شکستشان داشت . تقریبا هر بار هم موفق به این کار می شد. امیری در جریان هر رویارویی با سوپرستاره های اسپانیایی با تدبیر عمل می کرد و بارها با حرکت غیرمنتظره خود آنها را سورپرایز می کرد تا اینکه همان اتفاقی که باید می افتد افتاد! یکی از همان حرکات استثنایی که باید به عنوان سمبل بازی اسپانیا و ایران از آن نام برده می شد بالاخره اتفاق افتاد و وحید امیری کسی بود که باید افتخار یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین حرکات این دیدار را به نام خود می زد.


امیری با خونسردی فوق العاده و تمرکز بالا موفق شد در کسری از ثانیه توپ را بین پاهای پیکه عبور دهد تا پس از چند بار اقدام برای این کار بالاخره یکی از بازیکنان حریف را شکار کند.


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها