کد خبر : 1532574 | 31 خرداد 1397 ساعت 17:08 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده: هدف‌مان صعود به لیگ برتر است

سرمربی جدید بادران می گوید علی رغم داشتن پیشنهاد از لیگ برتر ترجیح داده در لیگ فعالیت کند.

پاشازاده: هدف‌مان صعود به لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده که به تازگی به عنوان سرمربی بادران معرفی شده در خصوص انگیزه های خود برای حضور دوباره در لیگ یک به خبرنگار ما گفت: در همه این سالهایی که به عنوان سرمربی فعالیت کرده ام همیشه نشان داده ام به دنبال کارهای بزرگ هستم و هدفم این بوده که در شرایط سخت قابلیت های خودم را بروز دهم.


او ادامه‌ داد: بادران تیم شناخته شده سالهای اخیر فوتبال ماست که مدیریت و فضای حرفه ای در آن حاکم بوده و اعتقاد دارم با پتانسیل موجود می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.


پاشازاده با اشاره به ارتقاء سطح کیفی لیگ یک در دوره های اخیر تصریح کرد: شما دیدید در جام حذفی سال گذشته ۶ تیم به مرحله حذفی صعود کردند و در نهایت یک تیم لیگ یکی به فینال این رقابت ها رسید. کیفیت لیگ یک فوق العاده پیشرفت داشته و هر ساله شاهد کوچ تعداد زیادی از بازیکنان به لیگ برتر هستیم.


سرمربی بادران در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان تیمش گفت: حدود ۸۰ درصد بازیکنان از تیم جدا شده اند و باید به فکر ساختن دوباره تیم باشیم. البته بنا نداریم ریخت و پاش کنیم با توجه به بودجه محدودی که داریم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به استقبال مسابقات خواهیم رفت.


پاشازاده در مورد ترکیب کادر فنی خود اظهار داشت: با دوستانی که در نساجی و شهرداری بوشهر همکاری داشتم، ادامه‌ خواهم داد و شاید یک نفر دیگر به جمع ما اضافه شود.


او درباره روند آماده سازی تیمش عنوان کرد: تمرینات را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد البته با توجه به ورودمان به بازار نقل و انتقالات تیم کم کم سر و شکل خواهد گرفت. ضمن اینکه سعی می کنیم یک اردوی داخلی هم داشته باشیم.


پاشازاده درباره دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا خاطرنشان کرد: بچه ها فوق العاده بودند و با تمام وجود بازی کردند به خصوص در نیمه دوم که توانستیم قدرت خودمان را به اسپانیا تحمیل کنیم. شما دیدید بازیکنان که از دل لیگ بیرون آمده بودند، چطور در این جام درخشیدند و حتی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به لژیونرهای ما داشتند.


او در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مصاف با پرتغال تاکید کرد: امیدوارم هواداران فهیم فوتبال نسبت به همه ملی پوشان به خصوص رامین رضائیان عکس العمل مناسبی داشته و کسی را مقصر قلمداد نکنند. اجازه دهید این بچه ها به درخشش خود در جام جهانی ادامه دهند و شاهد ترانسفر شدن تعداد زیادی از آنها به اروپا باشیم.

دیدگاه‌ها