کد خبر : 1532599 | 31 خرداد 1397 ساعت 18:40 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی در مظان اتهام؛ کرواسی آخرین فرصت

فشارها روی لیونل مسی در حال افزایش است و این بازیکن امیدوار است امشب برابر کرواسی نمایش درخشانی داشته باشد.

لیونل مسی در مظان اتهام؛ کرواسی آخرین فرصت


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در اولین دیدار خود در شرایطی که کمتر کسی انتظارش را داشت برابر ایسلند به تساوی 1-1 رضایت داد و این اتفاق در حالی رخ داد که لیونل مسی، کاپیتان شماره 10 آلبی سلسته در نیمه دوم یک پنالتی سرنوشت ساز را از دست داد.

 

1312693

 

اما در این میان رونالدو عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم ملی پرتغال داشته و همین موضوع باعث افزایش فشار روی لیونل مسی شده و اگر او امشب هم برابر کرواسی نمایش خوبی نداشته باشد، انتقادات از سوی هواداران تیم ملی آرژانتین شدت خواهد گرفت.

 

خورخه سامپائولی در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود به شدت از لیونل مسی دفاع کرده و او را بهترین بازیکن جهان خواند. همچنین مادر مسی نیز در مصاحبه ای از اشک های فرزندش به خاطر ناکامی های متوالی در عرصه ملی سخن گفت تا مشخص شود فوق ستاره آرژانتینی چقدر به خاطر نتایج تیمش تحت فشار است.

 

مارادونا، اسطوره آلبی سلسته نیز در مصاحبه ای مدعی شد او هم بارها پنالتی از دست داده اما همچنان مارادوناست، اما لیونل مسی به خوبی می داند برای زنده نگه داشتن شانس دریافت جایزه توپ طلا و البته رویاهای آرژانتین در جام جهانی، باید برابر کرواسی نمایش درخشانی ارائه دهد.

دیدگاه‌ها