کد خبر : 1532673 | 01 تیر 1397 ساعت 01:38 | 76K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز را بر عهده می گیرم

سامپائولی: این شکست تقصیر مسی نیست

آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی، در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفت.

سامپائولی: این شکست تقصیر مسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، این بدترین سناریویی بود که مردم آرژانتین تصورش را می کردند. تساوی برابر ایسلند و سپس خرد شدن مقابل کرواسی. حالا لبه تیز انتقادات به سمت سامپائولی و البته مسی خواهد بود که امشب نیز کار خاصی انجام نداد.

 

 

1312801

 

 

خورخه سامپائولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« به خاطر این شکست، درد بزرگی در سینه دارم. متاسفانه نتوانستم جریان بازی را به خوبی بخوانم و تصمیمات درستی نگرفتم. برنامه هایم برای این بازی نتیجه نداد و حالا باید منتظر اندک شانس های مان برای صعود بمانیم. در واقع چاره دیگری نیست.

من مسئولیت این شکست را تمام و کمال بر عهده می گیرم. این شکست تقصیر مسی نیست و کسی بازیکنانم از جمله کابایرو را سرزنش نکند. البته واضح است که اشتباه کابایرو روی گل اول، در نهایت برای ما گران تمام شد.»

 

سامپائولی ادامه داد:« نباید در میان بازیکنان به دنبال مقصر گشت و این ناکامی متوجه من است. در زمین نتوانستیم به هماهنگی خوبی برسیم و انتظارات به حق مردم آرژانتین را برآورده کنیم. از این بابت واقعا متاسفم.

برنامه من پرس و ایجاد فشار روی هافبک های کرواسی بود؛ چرا که می دانستم در آن منطقه، بازیکنان درخشانی دارند؛ ولی گل اول، شیرازه تیم را به هم ریخت. از لحاظ روحی ویران شده بودیم و دیگر نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم. بازیکنانم نتوانستند خودشان را با پروژه من وفق دهند و همه چیز شکست خورد. همچنین متاسفانه نتوانستیم تیمی در خور مسی را برای این رقابت ها آماده کنم.»

 

دیدگاه‌ها