کد خبر : 1532771 | 01 تیر 1397 ساعت 15:53 | 168.3K بازدید | 0 دیدگاه

من، مقصر گل اسپانیا نبودم

عزت‌اللهی: آن عکس بزرگترین حسرت زندگی‌ام است!

هافبک تیم ملی هنوز حسرت گلی را می خورد که داور آفساید اعلام کرد؛ او اما به آینده و صعود تیم ملی امیدوار است.

عزت‌اللهی: آن عکس بزرگترین حسرت زندگی‌ام است!

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت اللهی را می توان چهره ویژه دیدار ایران و اسپانیا دانست؛ بازیکنی که بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت مقابل اسپانیا به میدان رفت و عملکرد خیلی خوبی داشت. عزت اللهی در میانه میدان توانست بارها توپ های بازیکنان بزرگ اسپانیا را قطع کند. او گل حساس و مردود تیم ملی را نیز به ثمر رساند که برای لحظاتی هم که شده شادی را نزد ایرانیان آورد. هافبک جوان ایران اعتقاد دارد مردم باید به این تیم افتخار کنند و منتقدان دست از تخریب بردارند. او می گوید همین که تیم ملی توانسته مقابل ستاره های بزرگ بارسا و رئال با کمترین بضاعت بایستد، ارزشمند است و باید این روند مقابل پرتغال نیز تکرار شود.


سعید عزت اللهی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اتفاقات دیدار با اسپانیا، گلی که مردود شد، بازی با پرتغال و شانس صعود تیم ملی صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

*عکسی شادی گل تو در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر شد و همه درباره آن صحنه حرف می زنند.


بله، عکس را دیده ام و از ابراز لطف مردم خوشحالم. شرمنده مردم هستیم که نتوانستیم با امتیاز از بازی با اسپانیا خارج شویم. تمام حسرت ما از این است که می توانستیم بازنده بازی نباشیم.


*وقتی گلت آفساید گرفته شد، چه حسی داشتی؟


نمی دانم چه باید بگویم. دوست نداشتم اینطور شود، من شادترین انسان روی زمین در آن لحظه بودم اما ناگهان همه چیز خراب شد. قطعا آن صحنه و آن عکسی که منتشر شد بزرگترین حسرت زندگی فوتبالی ام است.

 


*گفتی نتیجه عادلانه نبود؛ به نظرت تیم ملی باید برنده می شد؟


به هر حال نباید می باختیم. اما یک چیز را فراموش نکنید. مردم ایران الان باید به کشور شان افتخار کنند. کل دنیا دارند به فوتبال ایران احترام می گذارند و راجع به ایرانی ها حرف می زنند. ما باید به این تیم ملی افتخار کنیم.


*انگار از موضوعی ناراحت هستی. درست است؟


به هر حال بعضی ها شروع به تخریب بازیکنان تیم ملی کرده اند. همه دیدند ما چطور مقابل اسپانیا بازی کردیم و چقدر شایسته بودیم. من نمی دانم این انتقادها برای چیست. الان زمان آن است که به جای تخریب و انتقاد همه کمک کنیم تا تیم ملی موفق باشد. شما دیدید که در ترکیب اسپانیا همه بازیکنان رئال و بارسا و منچستر بودند اما ما با کمترین امکانات جلوی آنها ایستادیم و اختلافمان بسیار با اسپانیا کم بود. این نشان می دهد همه بازیکنان تیم ملی فداکاری می کنند و نباید در این شرایط کسی تخریب شود.


*موضوعی که مطرح است، روی گل اسپانیا برخی معتقدند تو باید توپی که به کاستا رسید را زودتر قطع می کردی. این مساله را قبول داری؟


من نمی توانستم در آن لحظه توپ را تکل کنم. چون توپ کاملا از من جدا بود. بعد هم بازیکن حریف یک ضرب به توپ زد و ناگهان با چاشنی شانس دروازه مان باز شد. موضوع دیگر هم اینکه در فوتبال این مسائل طبیعی است. شما نمی توانید بگویید چون وسط زمین فلان بازیکن توپ را قطع نکرد، آن طرف زمین به گل تبدیل شد.

 


*در ترکیب اسپانیا از جمع بازیکنان بزرگی که خودت گفتی کدامیک تو را بیشتر اذیت کرد؟


مطمئن باش ما بیشتر بازیکنان بزرگ اسپانیا را اذیت کردیم.


*به نظرت تیم ملی به دور بعدی صعود می کند؟


ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا دل مردم را شاد کنیم. برای بردن پرتغال دست به هر کاری می زنیم و امیدوارم نتیجه مسابقه کاملا به سودمان باشد و بتوانیم روز خوبی را سپری کنیم.

دیدگاه‌ها