کد خبر : 1532790 | 01 تیر 1397 ساعت 16:06 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرتغال اشک سرمربی مراکش را درآورد

سرمربی تیم ملی مراکش بعد از باخت مقابل پرتغال و حذف این تیم با چشمانی گریان رو در روی دوربین تلویزیونی قرار گرفت و از بدشانسی تیمش سخن گفت.

پرتغال اشک سرمربی مراکش را درآورد

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی مراکش در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال قرار گرفت و علی‌رغم نمایش تحسین برانگیزی که داشت با نتیجه 1-0 مقابل این تیم اروپایی شکست خورد و به عنوان چهارمین تیم از دور مسابقات کنار رفت.


اما پس از این مسابقه هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش رو در روی دوربین‌های تلوزیونی قرار گرفت و در اقدامی تامل برانگیز با بغض و اشک حرف از حذف تیمش به زبان آورد. مراکشی‌ها پس از 20 سال حضور در جام جهانی را تجربه کردند و امید زیادی داشتند با درخشش در این رقابت‌ها آرزوی مردم مراکش را برآورده کنند.


این تیم آفریقایی در دیدار مقابل پرتغال عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و نسبت به حریف نامدار و پرستاره خود موقعیت‌های بیشتری به دست آورد که با بدشانسی از بین رفت. به همین دلیل رنار با بغض از حذف ناعادلانه مراکش صحبت کرد.


مراکشی‌ها مقابل ایران و پرتغال نمایش درخشانی از خود نشان دادند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. به نظر می‎آید اشک‌های رنار با توجه بی‌عدالتی‌هایی است که برای این تیم وجود داشت. این مربی فرانسوی که از باخت مقابل پرتغال ناراحت بود به خبرنگاران گفت: ما در این جام عملکرد درخشانی داشتیم و بدشانسی‌ها باعث شد که با روسیه خداحافظی کنیم. به نظر شما این حق ما بود که بعد از 20 سال اینگونه از جام جهانی کنار برویم؟ ناراحتی و اندوه من، ناراحتی کل مردم مراکش است. به این دلیل که ما از لحاظ تاکتیکی خوب عمل کردیم و با بد اقبالی دو شکست را تجربه کردیم.

دیدگاه‌ها