کد خبر : 1532824 | 01 تیر 1397 ساعت 18:55 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی ۱۱ بازیکن نیجریه و ایسلند

ترکیب تیم‌های ملی نیجریه و ایسلند از سوی گرنوت روا و هایمر هالگریمسون مشخص شد.

معرفی ۱۱ بازیکن نیجریه و ایسلند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های ملی نیجریه و ایسلند که از نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به ترتیب صفر و یک امتیاز دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه ولگوگراد آرنا به قضاوت متیو کانگر از نیوزلند مقابل هم قرار می‌گیرند.

فرانسیس اوزوهو، کنت اومرو، ویلیام اکونگ، لئون بالوگان، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو ۱۱ بازیکن تیم ملی نیجریه در این مسابقه هستند.

عبدالله شهو، الکس ایوبی، و اودیون ایگالو نسبت به بازی اخیر نیجریه برابر کرواسی، امروز مقابل ایسلند نیمکت‌نشین شدند و جای خود را به کنت اومرو، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو داده‌اند.

 

هانس هالدورسون، کری آرناسون، راگنار سیگوردسون، بیرکیر سوارسون، هوردور مگنوسون، آرون گونارسون، گیلفی سیگوردسون، روریک گیسلاسون، بیرکیر بیارناسون، یون بوتوارسون و آلفرد فینبوگاسون هم ۱۱ بازیکن منتخب هایمر هالگریمسون در تیم ملی ایسلند هستند که از ابتدا برابر نیجریه بازی می‌کنند.

 

امین هالفردسون و یوهان گودموندسون نسبت به بازی اخیر ایسلند مقابل آرژانتین نیمکت‌نشین شده‌اند و گیسلاسون و بوتوارسون برابر نیجریه به میدان می‌روند.

 

دیدگاه‌ها