کد خبر : 1532905 | 01 تیر 1397 ساعت 23:51 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

معروف: به احترام مردم بازی می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالی اصلی من این بود که مردم برای تماشای بازی ما آمدند و هیچ مسئولی در جایگاه ویژه حضور نداشت. فقط به احترام مردمی که به ما انرژی می دهند بازی می کنیم.

معروف: به احترام مردم بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، سعید معروف در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک ایران مقابل کره جنوبی در هفته پنجم لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: انتظار داشتیم که پس از چهار هفته سفرهای طولانی و بازی های سخت، کار سختی در مسابقه امروز داشته باشیم. کره جنوبی هم در ست های اول و دوم بازی را خیلی خوب شروع کرد اما تجربه تیم ما کمک کرد که در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: خوشحالم بازیکنان جوانی که برای نخستین بار در سالن آزادی بازی می کردند توانستند خودشان را در این جو کنترل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالی اصلی من این بود که مردم برای تماشای بازی ما آمدند و هیچ مسئولی در جایگاه ویژه حضور نداشت. فقط به احترام مردمی که به ما انرژی می دهند بازی می کنیم و امیدوارم در مسابقات بعدی محبت آنها را جبران کنیم.


وی ادامه داد: فکر نمی کردم امروز مردم به سالن بیایند ولی آنها نشان دادند که نتیجه برایشان مهم نیست و همیشه از تیم ملی حمایت می کنند. دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها