کد خبر : 1533124 | 02 تیر 1397 ساعت 21:20 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

کنستانتینوف: باخت ما تقصیر معروف بود!

سرمربی تیم والیبال بلغارستان گفت: در دیدار برابر ایران به بازیکنان جوانتر فرصت بازی دادم.

کنستانتینوف: باخت ما تقصیر معروف بود!

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، پلامن کنستانتینوف پس از شکست ۳ بر یک برابر ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در نشست خبری پایان بازی گفت: مهم‌ترین مطلب در تمام دیدارها کسب پیروزی است. تیم ایران به خاطر بازی در خانه و در برابر هوادارانش طبیعی است که در هر سه دیدار برای پیروزی به میدان بیاید.

 

سرمربی بلغارستان افزود: هدف من استفاده از بازیکنان جوان در این هفته بود و در این دیدار نیز ۶ بازیکن اصلی ما نفرات جوان‌تر بودند. از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل ندارم اما از بازی دادن به بازیکنان جوان در این  دیدار سخت خوشحالم.

کنستانتینوف در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: ما در لحظات حساس مرتکب اشتباهات فردی شدیم و در ست اول در دفاع عملکرد ضعیفی داشتیم. ایران در ست دوم شروع خوبی داشت و در سرویس و حملات بعد از سرویس بسیار موفق کار کرد اما در ست سوم و در حالی که فکر می‌کردم بازی به اتمام رسیده است نتیجه را به ما واگذار کردند. متاسفانه در ست چهارم بازیکنانم از جنگیدن دست کشیدند و شکست خوردیم.

 

سرمربی بلغارستان در پایان با خنده گفت: همه باخت ما تقصیر معروف بود.

 

کاپیتان تیم ملی بلغارستان نیز اظهار کرد: پس از چنین بازی سختی صحبت کردن آسان نیست. امروز ما روز خوبی را سپری نکردیم و به جز ست سوم عملکرد قابل قبولی نداشتیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی با چهره جدیدتری وارد زمین شویم و به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها