کد خبر : 1533450 | 04 تیر 1397 ساعت 09:13 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

معروف: خوشحالم که لیگ ملت‌ها را با پیروزی تمام کردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بسیار خوشحالم که لیگ ملت‌ها را با پیروزی تمام کردیم، ما درس‌های زیادی از این تورنمنت گرفتیم.

معروف: خوشحالم که لیگ ملت‌ها را با پیروزی تمام کردیم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل آلمان در آخرین دیدار از لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: شاهد یکی از زیباترین بازی‌های لیگ ملت‌ها بودیم، جو سالن بسیار عالی بود و 2 تیم نیز عملکرد خوبی داشتند.

 

وی ادامه داد: انتظار نداشتم که بازیکنان آلمان اینقدر خوب سرویس بزنند و در مقابل دریافت کننده‌های ما نیز بسیار عالی کار کردند. بازی نزدیک و پر فشاری بود ولی همانطور که می‌دانید شانس در ست پنجم بیشتر با تیم میزبان است. مردم از ما حمایت کردند و ما نیز برنده شدیم.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که لیگ ملت‌ها را با پیروزی تمام کردیم، ما درس‌های زیادی از این تورنمنت گرفتیم.

 

معروف در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر این که آیا حضور مسئولان ورزش کشور در سالن برای آنها روحیه‌بخش بود یا خیر؟ گفت: سوال زیرکانه‌ای بود به هر حال ما برنده بازی شده‌ایم و من ترجیح می‌دهم جواب این سوال را ندهم.

 

 

دیدگاه‌ها