کد خبر : 1533457 | 04 تیر 1397 ساعت 10:53 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش صرب‌ها برای محرومیت بیشتر بازیکنان سوئیس

الاویس کوکزا، رئیس فدراسیون صربستان تایید کرد که فیفا پرونده استفان لیختاشتاینر، مدافع تیم ملی سوئیس را در مورد خوشحالی سیاسی باز کرده و در حال بررسی موضوع است.

تلاش صرب‌ها برای محرومیت بیشتر بازیکنان سوئیس

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم صربستان و سوئیس در ورزشگاه کالینینگراد به مصاف یکدیگر رفتند که سوئیس موفق شد 2-1 حریف را شکست داده و پیروز میدان شود.  گل اول را گرانیت ژاکا و گل دوم را شکیری به ثمر رساندند که هر دو بازیکن متولد منطقه کوزوو هستند که با کشور صربستان برای استقلال در جنگ است.

 

1313798

 

 

هر دو بازیکن پس از گلی که به ثمر رساندند، دست‌هایشان را به شکل پر عقاب درآوردند تا پرچم آلبانی را تداعی کنند که این موضوع به تلقی فیفا، یک خوشحالی سیاسی بود و هر دو بازیکن، دو جلسه از همراهی تیم ملی سوئیس محروم شدند.

 

حال رئیس  فدراسیون صربستان تایید کرد که فیفا تحقیقات خود در مورد استفان لیختاشتاینر، کاپیتان سوئیس را نیز آغاز کرده و اوضاع این بازیکن توسط مسئولین فیفا در حال بررسی است. گفته می‌شود او نیز خوشحالی سیاسی در این دیدار انجام داده و احتمال محرومیتش وجود دارد. باید دید که آیا صرب‌ها می‌توانند سوئیس را نقره داغ کنند و با نبود ستاره ها در دیدار نهایی سوئیس، از این فرصت برای صعود استفاده کنند یا نه.

دیدگاه‌ها