کد خبر : 1533493 | 04 تیر 1397 ساعت 11:13 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی ها پیرو هواداران پی اس جی !

هواداران ایران شب گذشته در اطراف هتل محل استراحت رونالدو و یارانش تجمع کرده بودند و سعی داشتند در خواب بازیکنان تیم ملی پرتغال اخلال ایجاد کنند.

ایرانی ها پیرو هواداران پی اس جی !

به گزارش "ورزش سه"، ایران امروز حساس ترین بازی 7 سال اخیرش به گفته کی روش را برگزار می‌کند و به دنبال صعود به دور حذفی رقابت هاست. با این حال هواداران تیم ملی نیز در راستای همین اهداف گام برداشته و شب گذشته سعی داشتند مانع خوابیدن بازیکنان تیم ملی پرتغال شوند که این موضوع در نهایت با واکنش رونالدو همراه شد و ستاره پرتغالی از هواداران ایرانی خواست که اجازه بدهند او و هم تیمی هایش استراحت کنند.

 

اما این اقدام هواداران با واکنش های بسیاری همراه شده و بسیاری این اقدام را اشتباه و ناجوانمردانه می‌دانند. با این وجود، چنین اقداماتی در دنیای فوتبال مرسوم است و حتی رونالدو در چند ماه اخیر تجربه آن را داشته است. پیش از این در چمپیونزلیگ و مرحله یک هشتم نهایی، رئال و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند و رئال که در دیدار رفت به پیروزی رسیده بود، برای دفاع از پیروزی اش راهی پاریس می‌شد.

 

1313831

 

 

بازیکنان رئال در هتل کلکسیونئور در 8 کیلومتری پارک دو پرنس، ورزشگاه پاری سن ژرمن حضور داشتند. شب در موقع استراحت بازیکنان، هواداران پاری سن ژرمن در مقابل هتل تجمع کردند و شروع به سر دادن شعار کردند تا مانع استراحت درست بازیکنان رئال مادرید شوند. البته با حضور زودهنگام پلیس، قائله تمام شد و پاریسی ها به هدفشان نرسیدند.

 

اما حتی مورد رئال پاری سن ژرمن، تنها موردی نبود که در طول امسال اتفاق افتاد و در دیدار منچسترسیتی – ناپولی نیز چنین اتفاقی تکرار شده بود. سیتیزن‌ها به ناپل سفر کردند تا در مرحله گروهی مقابل ناپولی به میدان بروند. پس از استقرار شاگردان گواردیولا در هتل وسوویو، هواداران ناپولی که از این موضوع مطلع شدند، شب هنگام در محل هتل حاضر شده و شروع به سر دادن شعار کردند. هر چند که این موضوع نیز در نهایت ختم به خیر شد و سیتی حتی 4-2 به پیروزی رسید ولی اعتراض خاصی در مورد حضور شب هنگام هواداران مطرح نشد.

 

این‌ها تنها دو نمونه از نمونه های فراوان مشابه این موضوع است و این کار در اروپا توسط هواداران دو آتشه تیم ها اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها