کد خبر : 1533495 | 04 تیر 1397 ساعت 11:00 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مردان طلایی نیمکت ایران در سارانسک

بازیکنان دو ملیتی فوتبال ایران امشب می توانند مردان طلایی نیمکت مقابل قهرمان اروپا لقب بگیرند، مردانی که تشنه حضور در میدان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان نژاد و سامان قدوس به عنوان بازیکنان دو ملیتی تیم ملی جام جهانی 2018 را برخلاف پیش بینی ها از روی نیمکت آغاز کردند و تنها سامان بود که در دو بازی نخست گروه برای دقایقی از سوی کی روش به میدان رفت که اتفاقات اولین حضور او مقابل مراکش باعث و بانی گل به خودی حریف و ثبت اولین برد ایران شد.


سامان و گوچی که این روزها از روحیه بسیار بالایی در اردوی تیم ملی برخوردار هستند در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی در سارانسک مثل همیشه با انگیزه نشان دادند تا ایران روی نیمکت مردان طلایی برای تغییر سرنوشت بازی با قهرمان اروپا داشته باشد. صمیمیت حاکم بر اردوی تیم ملی باعث شد تا مردان دو ملیتی عصر دیروز صحنه های جالبی را در تمرین خلق کنند، صحنه هایی که نشان می داد آنها بدون توجه به شرایط شان در روسیه همچنان با روحیه در انتظار کوچک ترین فرصت برای نشان دادن توانایی های خود هستند.


حال باید منتظر ماند و دید امشب در ورزشگاه موردوویا سارانسک این دو بازیکن فرصت حضور در میدان را پیدا خواهند کرد تا مردان طلایی نیمکت ایران لقب بگیرند یا نه؟ به خصوص رضا قوچان نژاد که برخلاف جام جهانی 2014 برزیل هنوز یک دقیقه هم برای تیم ملی به میدان نرفته است.

 

1313839

دیدگاه‌ها