کد خبر : 1533516 | 04 تیر 1397 ساعت 12:15 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

تنهایی بازیکن شماره 24 (عکس)

درخشش مهاجم جوان فوتبال ایران در روزهای پایانی منتهی به جام جهانی به حدی بود که کی روش او را دعوت و در لیست 24 نفره قرار داد اما برخلاف تصور او آخرین خط خورده تیم ایران بود.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی فوتبال ایران برای سومین دیدار و مهمترین بازی تاریخش برابر پرتغال آماده می شود اما یک نفر شرایطش کاملا با همه بازیکنان متفاوت است. علی قلی زاده پدیده فوتبال ایران در فصل گذشته بود. وینگری که آنقدر عملکرد درخشانی داشت که کی روش در آخرین ماه مانده به جام جهانی او را به تیم ملی دعوت کرد و در بازی های تدارکاتی تبدیل به مهره اصلی تیم ملی شد. او با لباس تیم ملی هم عملکردی بسیار خوب داشت به طوری که خیلی ها حتی او را یکی از مهره های ثابت تیم ملی می دانستند اما کی روش در آخرین لحظه او را از لیست کنار گذاشت هرچند قلی زاده همراه تیم ملی به روسیه رفته است.


او درحالی که همه بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی با پرتغال دارند شرایط کاملا متفاوتی دارد. در حالی که با تیم تمرین می کند اما مطمئن است که بازی نخواهد کرد و این خودش یک حس متناقض برای یک استعداد جوان می تواند باشد. او فصل آینده را در فوتبال اروپا و با لباس شارلوای بلژیک تجربه خواهد کرد شاید به روزهای درخشانش در لیگ بلژیک و از آن مهمتر حضور در جام ملت های آسیا در امارات فکر می کند. بی تردید او می تواند یکی از مهره های تیم ایران در جام ملت های آسیای پیش رو باشد.


تیم ایران بعد از رقابت های جام جهانی با وجود اینکه از نظر سنی یک تیم نسبتا جوان است اما بازهم می تواند بازیکنان جوان و مستعدی را که در این جام به آن ها فرصت نرسید را برای جام ملت ها به ترکیب خودش اضافه کند و قلی زاده مثل زوجش در سایپا، مهدی ترابی می تواند یکی از ستاره های جوان تیم ملی در آینده باشد.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها