کد خبر : 1533518 | 04 تیر 1397 ساعت 12:28 | 90.6K بازدید | 0 دیدگاه

صخره ما ۸ می‌پوشد(عکس)

شماره ۸ ایران در ۲ بازی اخیر سد دفاعی محکم مقابل حریفان ایجاد کرده و کی روش برای مهار رونالدو هم به او دل بسته است.

به گزارش "ورزش سه"، به جرات می توان گفت مرتضی پورعلی گنجی در ۲ بازی اخیر تیم ملی یکی از کم اشتباه ترین بازیکنان ایران بوده و با قدرت توانسته کمربند دفاعی را مستحکم تر کند.


بدون شک مرتضی امشب مقابل پرتغال هم نقش ویژه ای در تیم کی روش ایفا خواهد کرد و با توجه به حضور کریستیانو رونالدو در زمین وظیفه این بازیکن سنگین تر از قبل است.


کی روش امید ویژه ای به دفاع مستحکم و باتجربه خود بسته تا اجازه ندهد رونالدو و سایر مهاجمان پرتغال در محوطه جریمه اجازه زدن ضربه زدن سر و یا شوت به چارچوب پیدا کنند.


با اینکه قبل از این لقب صخره در تیم ملی متعلق به سیدجلال حسینی بود، حالا مرتضی پورعلی گنجی توانسته این لقب را با شایستگی از آن خود کند.


یکی از مدافعان میانی تیم ملی که معمولا در سمت چپ دروازه دیده می شود و حتی روی گل دیگو کاستا هم هیچ تقصیری نداشت، همانطور که خودش بارها در مصاحبه هایش گفته به خاطر بازی کنار ژاوی در السد قطر تجربه های گرانبهایی کسب کرده و از قرار گرفتن مقابل بازیکنان نامدار هم هراسی ندارد.


شماره ۸ تیم ملی با روحیه و قدرت آماده یکی از حساس ترین بازی های عمر فوتبالی خود شده و احتمال دارد یکی از ماموران تیم کی روش برای مهار فوق ستاره پرتغال باشد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

1313882

دیدگاه‌ها