کد خبر : 1533527 | 04 تیر 1397 ساعت 13:04 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور فعال و روحیه بخش کاپیتان مسعود (عکس)

کاپیتان تیم ملی شب گذشته نیز همراه با کی روش در کنفرانس خبری شرکت کرد و صحبت های هوشمندانه ای در پاسخ به خبرنگاران انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی در اولین دیدار تیم ملی به عنوان کاپیتان و پیشاپیش سایر نفرات وارد زمین شد و نقش مهمی در استراتژی به کار گرفته شده توسط کی روش در مرکز خط میانی تیم ملی داشت. عمده وظایف شجاعی در مقابل مراکش، گرفتن سرعت بازی با استفاده از تکنیک قابل توجه و البته تنظیم آهنگ بازی بود که می توان گفت در انجام این امر موفق بود؛ اگرچه چند بار از دست دادن توپ در میانه میدان نمایش این بازیکن را تحت تاثیر قرار داد.


در دومین دیدار تیم ملی تاکتیک به کار گرفته شده توسط کی روش سبب شد تا شجاعی در بین 11 بازیکن اصلی تیم ملی نباشد و حاج صفی به جای او بازوبند را بر بازو داشت.


حضور یا عدم حضور مسعود شجاعی در ترکیب اصلی تیم ملی برابر پرتغال بی شک به سیستم مورد استفاده کی روش بستگی خواهد داشت ولی کاپیتان تیم ملی شب گذشته همراه با کی روش در کنفرانس خبری شرکت کرد و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد دلیل عدم ناکامی تیم ملی در مقابل بوسنی در جام جهانی 2014 گفت: « تلاش کردیم در آن بازی به گل برسیم که تا حدی به ضررمان شد. همیشه می‌توانیم از اشتباهاتمان تجربه کسب کنیم، اما در این جام شرایط بسیار متفاوت است و نیروی جوانی می‌تواند کمک‌مان کند.»


مسعود شجاعی در روسیه در حال تجربه سومین جام جهانی خود است که او را از این حیث رکورددار کرده؛ این بازیکن باتجربه که سال ها در اروپا فوتبال خود را دنبال کرده، در تمرینات با روحیه بالایی ظاهر می شود و قطعا این روحیه می تواند سبب افزایش انگیزه بازیکنان جوان و کم تجربه تیم هم بشود.


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها