کد خبر : 1533530 | 04 تیر 1397 ساعت 13:22 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش آماده بازی اساطیری (عکس)

سرمربی تیم ملی امروز مهمترین مهره ایران و مرد سرنوشت ساز این مسابقه است چرا که او در دو بازی گذشته در جام جهانی نشان داده کاملا بر اوضاع مسلط است.

به گزارش" ورزش سه" امروز دیگر به راحتی می توان گفت ایران و کی روش نیمه های گمشده ای بوده اند که همدیگر را پیدا کرده اند. دیگر می توان به یقین رسید که ایران بهترین جا برای کی روش و کی روش بهترین سرمربی برای ایران است. معلوم نیست هرچند وقت یک بار چنین اتفاقی رخ بدهد که اینقدر همه چیز با هم جور شود.


به همین خاطر است که امروز با وجود کی روش خیال همه راحت است که تیم ملی در بالاترین سطح خود بازی می کند، همه مطمئن هستیم که تیم بیشترین توانش را می گذارد و او آنقدر تیمش را خوب می شناسد و آنقدر برهمه چیز تیمش احاطه دارد که می دانیم اشتباه نمی کند. بهترین ها بازی خواهند کرد و بهترین ها تعویض خواهند شد.


کی روش با تیم ملی ایران مربی دیگری است. کار سختی نیست که دوران قبل از حضور او در ایران را مرور کنیم. نه اینکه کی روش مربی مطرح و بزرگی نبوده، که قطعا بوده اما او هیچ کجا مثل ایران نتیجه نگرفته است. انگار با وجود تمام کمبودها این همان چیزی است که او می خواهد. تیمی که مولکول هایش را می شناسد و با سلیقه خودش انتخاب کرده است.


چهره سرمربی پرتغالی در آخرین تمرین تیم ملی آنقدر اطمینان بخش است که به چیزی جز این نمی توان فکر کرد که او نسبت به تیمش چقدر مطمئن است. اینکه  باید مقابل تیم ملی کشورش بازی کند و باید پرتغال را حذف کرده تا تیم خودش را به مرحله بعدی ببرد، او را بسیار به دنیای داستان های اساطیری نزدیک می کند. اما همه می دانند که کی روش اهل مسامحه و مصالحه نیست. شاید اگر هرکسی جای او بود ذره ای توی دل ما این موضوع می آمد که نکند او به خاطر کشور زادگاهش کوتاه بیاید اما وقتی او در کنفرانس مطبوعاتی به زبان پرتغالی صحبت کرد بیشتر مشخص شد که می خواهد دل هم وطنانش را به خاطر جنگ بزرگ و بیرحمانه ای که در پیش است به دست بیاورد.


او برای ماموریت بزرگ آماده است و این را به خوبی از عکس هاو فیلم هایی که از روسیه می رسد می توان فهمید. مثل همیشه تنها ایستاده و همه چیز را زیر نظر دارد. امشب نه فقط ایران که نام کی روش می تواند در تاریخ فوتبال ثبت شود.

 

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها