کد خبر : 1533531 | 04 تیر 1397 ساعت 14:19 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

توافق مدیران نفت مسجد سلیمان با ویسی

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان می گوید که توافقات خوبی با ویسی انجام شده و به احتمال فراوان این چهره سرمربی نفتی ها در لیگ هجدهم خواهد بود.

توافق مدیران نفت مسجد سلیمان با ویسی

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری فصل گذشته با کسب نتایجی غیرمنتظره نفت مسجد سلیمان را از همان هفته های ابتدایی به یک تیم مدعی تبدیل کرد و با اختلاف خوبی که با رقبا ایجاد کرد، موفق شد در پایان جواز صعود به رقابت های لیگ برتر را کسب کند، اما در فصل نقل و انتقالات شرایط مطابق انتظار فکری پیش نرفت تا این مربی از سمت خود استعفا بدهد.


سرمربی فصل گذشته نفتی ها به عدم تدارکات مناسب برای فصل پیش رو اعتراض داشت و معتقد بود که مدیران باشگاه که تاکنون تنها علیرضا علیزاده، میثم آقایی و میلاد فراهانی را به تیم خود اضافه کرده اند، در جذب بازیکنان مورد نظر او عملکرد خوبی نداشته اند تا در نهایت راه فکری و مدیران این باشگاه از هم جدا شود.


پس از چند روز از استعفای محمود فکری و در شرایطی که احساس می شد، این مربی به نفت بازخواهد گشت، این اتفاق رخ نداد و عبدالله ویسی که تجربیات زیادی در فوتبال جنوب کشور دارد و آخرین مربی ایرانی به شمار می رود که موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر  شده، به احتمال فراوان هدایت زردپوشان مسجد سلیمان را برعهده گرفت.


کیوان قبادی مدیرعامل نفت مسجد سلمیمان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص این خبر گفت: توافقات خوبی با ویسی داشته ایم ولی هنوز به مرحله نهایی نرسیده ایم و طی روزهای به جمع بندی نهایی می رسیم.


قبادی در مورد بازیکنانی که جذب تیم خواهند شد نیز افزود: باید با ویسی جلسه داشته باشیم و ببینیم چه نظری روی بازیکنان فعلی و بازیکنان حاضر در تیم دارند تا با توجه به نقطه نظرات ایشان بازیکنان را جذب کنیم.

دیدگاه‌ها