کد خبر : 1533534 | 04 تیر 1397 ساعت 14:50 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتینی ها امیدوار به پیروزی تیم ملی (عکس)

فوتبالدوستان آرژانتینی به صعود ایران به دور بعد رقابت های جام جهانی و حذف پرتغال امید زیادی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشورمان، امروز آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی را مقابل پرتغال برگزار می‌کند و در صورت کسب پیروزی، شاگردان کی روش راهی دور بعد خواهند شد و اولین صعود تاریخ ایران به دور حذفی جام جهانی رقم خواهد خورد. در سوی دیگر میدان، رونالدو به دنبال کسب موفقیت در جام جهانی با تیم ملی کشورش است، رقابتی که بهترین دستاورد او در آن، کسب رتبه چهارمی در سال 2006 بوده است. نشریه مشهور اوله چاپ آرژانتین، نظر سنجی جالبی در توئیتر خود منتشر کرده و از دنبال کنندگان خود پرسیده:" اگر ایران پرتغال را شکست دهد، به دور یک هشتم نهایی صعود می‌کند. آیا ایران می‌تواند مانع پرتغال شود؟"

اما نتایج به دست آمده در این نظرسنجی بسیار جالب است. 35 درصد از دنبال کنندگان این نشریه مطرح آرژانتینی معتقدند که ایران می‌تواند پرتغال را حذف کند و راهی دور بعد رقابت ها شود. 18 درصد معتقدند که این بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسد و 47 درصد نیز معتقدند پرتغال ایران را شکست خواهد داد.

 

1313911

 

 

شانس بالای ایران از نگاه فوتبال دوستان آرژانتینی، شاید به خاطر رقابت کاپیتان تیم ملی این کشور با رونالدو در تمام عرصه ها باشد. مسی امسال قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شده و همچنین کفش طلا را به دست آورده است. در آن سو رونالدو موفق به کسب قهرمانی چمپیونزلیگ شده و به دنبال این است که در جام جهانی، به رده های بالا صعود کند تا شانسش برای کسب توپ طلا را بالا ببرد. مسی اما با آرژانتین نتایج خوبی کسب نکرده و احتمال حذف آنها از رقابت ها بسیار بالاست. از همین رو، آرژانتینی ها امیدوارند ایران مقابل پرتغال به برتری برسد و به دور بعد رقابت ها صعود کند تا شانس رونالدو برای کسب توپ طلا کاهش یابد.

دیدگاه‌ها