کد خبر : 1533539 | 04 تیر 1397 ساعت 15:31 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های سرخابی میهمان فردوسی پور

مجیدی و مهدوی کیا کارشناسان ایران - پرتغال

دو ستاره محبوب فوتبال ایران وباشگاه های استقلال و پرسپولیس امشب به عنوان کارشناسان بازی تیم ملی برابر پرتغال در تلویزیون حضور خواهند یافت.

مجیدی و مهدوی کیا کارشناسان ایران - پرتغال

به گزارش" ورزش سه"  امشب همه نگاه ها در ایران به بازی تیم ملی برابر پرتغال است. یکی از حساس ترین مسابقات فوتبال ایران در رده ملی در حالی برگزار می شود که خیلی از علاقمندان به فوتبال با توجه به سبک و توان تیم ملی در دوبازی اول مرحله گروهی بسیار امیدوارند که ایران بتواند از سد پرتغال و کریس رونالدو ستاره بزرگش عبور کند.


با توجه به اهمیت و حساسیت این بازی و اینکه تقریبا می توان گفت که پخش زنده این مسابقه به اندازه تمام مردم ایران مخاطب دارد ، دو ستاره تیم ملی و فوتبال ایران در سال های قبل به تلویزیون می روند تا کار کاشناسی این مسابقه را انجام بدهند. فرهاد مجیدی ستاره محبوب استقلالی ها که بعد از چهار سال قبول کرده که به تلویزیون بیاید و مهدی مهدوی کیا ستاره محبوب پرسپولیس و تیم ملی این دو میهمان سرشناس برنامه 2018 هستند.


مجیدی ستاره محبوب استقلالی ها است که سابقه بازی در تیم ملی کارلوس کی روش را هم پیش از مسابقات جام جهانی 2014 دارد. حضور او در حالی در برنامه امشب قابل توجه است که در این سال ها تمایلی به حضور در رسانه های مختلف ندارد.


مهدی مهدوی کیا نیز یکی از موفق ترین بازیکنان تیم ملی ایران است که در دو جام جهانی 98 و 2006 یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بود و گل سرنوشت ساز بازی با امریکا را نیز به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها