کد خبر : 1533540 | 04 تیر 1397 ساعت 15:33 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت امور خارجه پیگیر نتایج ایران در جام جهانی

پیام دکتر ظریف به تیم ملی فوتبال ایران

اهمیت وحساسیت بازی امشب تیم ملی ایران برابر پرتغال حتی به بالاترین مراتب سیاسی نیز رسیده و حتی وزیرامورخارجه را به واکنش واداشته است.

پیام دکتر ظریف به تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران امشب یک دیدار بسیار حساس با تیم ملی پرتغال دارد و پیروزی در این مسابقه می تواند برای اولین بار باعث صعود تیم ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شود. از همین رو حساسیت این بازی حتی بالاترین مراتب سیاسی را تحت تاثیر قرار داده است. دکتر ظریف وزیر امور خارجه برای این مسابقه پیامی را از طریق سخنگوی وزارت خارجه به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی داده است.


بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز و قبل از شروع نشست خبری اش با تقدیر از تلاش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت:« در جریان این مسابقات اعضای تیم ملی با همت والایی که از خود نشان دادند تلاش کردند که ملت ایران را شاد کنند و باعث سربلندی ایران و ایرانی شوند.» او اضافه کرد:«امیدوارم امشب نیز در بازی سرنوشت‌سازی که در پیش‌رو دارند با دعای مردم ایران در نقاط مختلف جهان بتوانند بازی شرافتمندانه‌ای را ارائه دهند و همچون گذشته در راستای حفظ وجهه ایران و خشنودی مردم ایران تمام تلاش خود را به نمایش بگذارند.»


سخنگوی وزارت خارجه در ادامه افزود: «در همین جا و از طریق همین تریبون لازم می‌دانم که سلام و درود وزیر امور خارجه، سایر کارکنان وزارت خارجه و همچنین شما خبرنگاران عزیز را خطاب به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان ابلاغ کنم.»

دیدگاه‌ها