کد خبر : 1533544 | 04 تیر 1397 ساعت 15:11 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

این حرکات شایسته فرهنگ ایرانی نیست

بازتاب حرکت هوادارانی ایرانی میان هنرمندان

حرکت برخی هواداران تیم ملی که شب گذشته و در مقابل هتل محل اقامت پرتغال اتفاق افتاد واکنش منفی بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ودیگر هواداران تیم ملی را به دنبال داشت.

بازتاب حرکت هوادارانی ایرانی میان هنرمندان

به گزارش "ورزش سه"، حرکت برخی از هواداران شب گذشته اتفاق ناخوشایندی را رقم زد که با فرهنگ اصیل ایرانی تفاوت بسیاری داشت بدین ترتیب که این تعداد هوادار خود را به جلوی هتل محل اقامت پرتغالی ها رساندند و با سردادن شعارهای مختلف مانع از استراحت رونالدو و یارانش شدند تا به این صورت بخواهند با این حرکت آنها را ضعیف تر شده به بازی برابر ایران بفرستند. این اتفاق در حالی می افتاد که هواداران تیم ملی با حضور حداکثری خود در روسیه و حضور در ورزشگاه های مختف از بازیکنان حمایت کردند تا بتوانند یکی از دلایل بازی های خوب آنها به حساب بیایند.


پس از روی دادن این واقعه تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان و دیگر هواداران تیم ملی به مزمت حرکت فوق پرداختند و به انواع مختلف مخالفت خود را با این حرکت نشان دادند. از جمله هنرمندانی که در این رابطه به اظهارنظر پرداخته مریم کاویانی از بازیگران عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر است. کاویانی در صفحه اجتماعی خود آورده است:


"دیشب شنیدم گروهی ایرانی برای برهم زدن خواب و استراحت تیم پرتقال مقابل هتل این تیم تجمع کردند و تا صبح با سر و صدا به حساب خود پایکوبی کردند و آرامش حریف و برهم زدند واقعا اینگونه کارها شایسته فرهنگ ایران و ایرانی نیست و بدور از اخلاق و مرام ورزشی است به نظرم ملی پوشان ایرانی تا همین جا هم برنده واقعی هستند و نیازی به این کارهای غیر اخلاقی نیست نباید ارزش درخشش و تلاش و حضور ملی پوشان و مردمی که تو این گرانی برای تشویق سالم به روسیه رفته اند و خراب و کمرنگ کنیم ،من ایمان دارم بچه های ایران زمین مردانه و با چشمانی باز و وجدانی بیدار امشب به عشق ایران خواهند جنگید و فارق از هر نتیجه ای پیروز واقعی اند . امیدوارم با برد ایران امسب ملی پوشان آسوده بخوابند و ما در اینجا بیدارباشیم و جسن صعود بگیریم."

 

1313930

دیدگاه‌ها