کد خبر : 1533584 | 04 تیر 1397 ساعت 17:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک یا سه سپاهانی در تیم امید!

عارف غلامی و شهاب عادلی دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان هستند که در لیست کرانچار برای تیم امید قرار گرفته اند.

یک یا سه سپاهانی در تیم امید!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پس از اینکه بازیکنان مورد نظر خود را در اردوی مختلف محک زد، در نهایت 30 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد که در میان آنها چهره های شناخته شده ای نظیر رضا شکاری و مهدی قائدی نیز وجود دارند.


از تیم سپاهان نیز دو بازیکن به اردوی تیم امید فراخوانده شده اند؛ عارف غلامی برای بازی در دفاع و شهاب عادلی نیز برای پشت دروازه بانی در فهرست بازیکنان مورد نظر کرانچار قرار دارند ولی وضعیت مبهم عارف غلامی باعث می شود که نتوانیم به صورت صریح در مورد سپاهانی بودن یا نبودن این بازیکن جوان صحبت کنیم.


قرارداد عارف غلامی با تیم سپاهان خاتمه یافته و به نظر می رسد مشکلاتی در راه تمدید قرارداد این بازیکن وجود دارد و حتی احتمال خروج این بازیکن نیز کم نیست.


در سوی دیگر مهدی امینی گلر جوان سپاهانی ها که از آکادمی این باشگاه رشد کرده، پس از تمدید قرارداد با این تیم به صورت قرضی به تیم پیکان پیوست تا با کسب تجربه بتواند شرایط بازگشت خود به تیم را هموار کند و در صورتی که این بازیکن را نیز سپاهانی در نظر بگیریم، تعداد دعوت شده های سپاهان می تواند سه در نظر گرفته شود و در غیر این صورت با جدایی احتمالی عارف غلامی تنها یک سپاهانی به اردوی تیم امید فراخوانده شده و در کمال تعجب رضا دهقان و مهدی رحیمی که سال گذشته سابق کار با کرانچار را نیز در کارنامه دارند، نامی از آنها به چشم نمی خورد.

دیدگاه‌ها