کد خبر : 1533587 | 04 تیر 1397 ساعت 18:11 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

نظرات جالب رویس قبل از مصاف با کره جنوبی

ستاره تیم ملی آلمان معتقد است برد برابر کره جنوبی بدون زحمت و تلاش به دست نمی‌آید و آن‌ها آماده هستند با تمرکز برد خوب به دست آورند.

نظرات جالب رویس قبل از مصاف با کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که علی‌رغم نمایش خوب در جام جهانی تنها سه امتیاز در حساب خود می‌بیند در آخرین بازی گروهی به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رود و به دنبال این است با کسب برد برابر حریف آسیایی خود حضور در مرحله حذفی جام جهانی را تجربه کند.


مانشافت در دومین مسابقه خود برابر سوئد با گل دقیقه 94 تونی کروس به بردی سخت دست یافت تا حذف زودهنگامی از جام جهانی نداشته باشد. حال مارکو رویس در خصوص شرایط دیدار با کره جنوبی به خبرنگاران گفت: تمام بازیکنان تیم آلمان می‌دانند که برای برد مقابل کره باید نمایش خوبی داشته باشیم و همه به این واقعیت واقف هستند که بدون زحمت یک برد خوب به دست نمی‌آید و هیچ چیز ساده نیست.

 


وی  در ادامه تصریح کرد: من از تیم کره فقط سون هیونگ مین را می‌شناسم و نمایش‌های خوب او در مسابقات اروپایی را مشاهده کردم. اما ما از توانایی‌های خود با خبر هستیم و تمرکزمان را بر روی موفقیت تیم ملی آلمان قرار دادیم. همه باید بدانند آن چه که در مرحله گروهی رخ داد به طبیعت آلمان ربطی ندارد.

 

دیدگاه‌ها