کد خبر : 1533670 | 04 تیر 1397 ساعت 21:38 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار انتقاد از چرچسوف؛

یک نمایش ضعیف دیگر از میزبان

تیم فوتبال روسیه که با شک و تردید زیادی به مسابقات جام جهانی پاگذاشته بود، پس از دو بازی تحسین برانگیز در دیدار سوم نمایش مایوس کننده ای ارائه داد.

یک نمایش ضعیف دیگر از میزبان

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در اولین مسابقه دور سوم مرحله گروهی جام جهانی شاگردان چرچسوف به مصاف اروگوئه رفتند تا برای کسب صدرنشینی گروه بجنگند، اما گل دقایق ابتدایی لوئیز سوآرز کار را برای آنها سخت کرد و در ادامه نیز یک گل دیگر دریافت کردند تا کار مشکلی برای بازگشت به بازی داشته باشند.


 در این میان اخراج بازیکن روسیه و 10 نفره شدن میزبان کافی بود تا کاوانی در نیمه دوم اولین گل خود را در جام جهانی روسیه به ثمر برساند و شاگردان چرچسوف با سه گل در سومین دیدار خود مغلوب شدند تا به عنوان تیم دوم گروه در انتظار تیم اول گروه سوم مسابقات باشند که ایران نیز در آن حضور دارد و به احتمال فراوان اسپانیا خواهد بود.


مصاف احتمالی برابر اسپانیا می تواند چالش سختی برای چرچسوف باشد که استراتژی مناسبی در مقابل اروگوئه به کار نگرفت و سه بازیکن اصلی خود به خصوص گولووین را نیمکت نشین کرد تا از محرومیت آنها در بازی مرحله حذفی جلوگیری کند؛ اقدامی که با توجه به تقابل احتمالی برابر اسپانیا می تواند به حذف این تیم بیانجامد.

 

1313997

 


در کنفرانس خبری پس از بازی انتقاداتی به عملکرد چرچسوف وجود داشت و در صورت حذف میزبان این انتقادات شدت هم خواهد گرفت.


روسیه که پیش از جام جهانی گمانه زنی ها و البته تردیدهای زیادی در مورد نمایش آنها وجود داشت، در دو بازی ابتدایی فوق العاده ظاهر شد تا ذهنیت منفی که به دلیل نتایج بد دوستانه به دست آمده بود از بین برود ولی  حالا آنها مسلما دیدار سختی برابر صدرنشین گروه سوم مسابقات پیش رو دارند و باید ببینیم می توانند نمایش دو بازی ابتدایی را تکرار کنند یا حضور میزبان از مرحله یک هشتم فراتر نخواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها