کد خبر : 1533685 | 04 تیر 1397 ساعت 22:03 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی حاتم مدیر تیم سایپا:

بازیکنان به خاطر دایی و پیشرفت سایپا را انتخاب کردند

مدیر تیم سایپا گفت: خوشحالیم که به خاطر اسم علی دایی بازیکنان محبت کردند و باشگاه سایپا را به عنوان تیم جدیدشان انتخاب کردند.

بازیکنان به خاطر دایی و پیشرفت سایپا را انتخاب کردند

به گزارش "ورزش سه"، سایپای تهران عصر امروز وارد سرعین اردبیل شد تا اردوی یازده روزه اش را زیرنظر علی دایی آغاز کند. نارنجی پوشان اولین تیم تهرانی هستند که قرارداد بازیکنانش را در هیات فوتبال تهران به ثبت رساندند.


علی حاتم، مدیر تیم سایپای تهران در این خصوص گفت: اولین تیمی بودیم که قرارداد بازیکنان اعم از قدیم و جدید را در هیات فوتبال ثبت کردیم. از امروز هم اردوی یازده روزه خودمان را در سرعین اردبیل شروع شد.


مدیر تیم سایپا رضایت علی دایی از قرارداد بازیکنان را مثبت توصیف کرد و گفت: علی آقا همیشه نسبت به بضاعت باشگاه سعی می کند مسائل مالی را در جذب بازیکنان رعایت کند. خوشحالیم که به خاطر اسم آقای دایی بازیکنان محبت کردند و باشگاه سایپا را به عنوان تیم فصل جدیدشان انتخاب کردند چون آنها هم به خوبی می دانند که مسیر فوتبال شان با علی دایی قابل پیشرفت است. اکثر بازیکنان با توجه به علاقه ای که به علی دایی داشتند از پیشنهادهای زیادی که داشتند و با سایپا قرارداد بستند.


حاتمی درخصوص اردوی سرعین تصریح هم اظهار داشت: دوره بدنسازی خوبی را در سرعین پشت سر خواهیم گذاشت و در حالی که اکثر تیم ها قصد دارند به بیرون از ایران سفر کنند اما علی دایی طبق عادت همیشگی تیم را در اردبیل تمرین می دهد تا هم ارز از کشور خارج نشود و هم مثل سنوات گذشته نتیجه خوبی از این اردو به دست بیاورد. در این اردوی یازده روزه طبق برنامه ای که داریم بازی دوستانه هم برگزار خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها