کد خبر : 1533698 | 04 تیر 1397 ساعت 22:27 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشم پرتغال به حمله از سمت چپ ایران

فرناندو سانتوس با دو بازیکن جدید در جناح راست زمین به دنبال نفوذ از سمت چپ خط دفاعی ایران برای رسیدن به گل است.

چشم پرتغال به حمله از سمت چپ ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در دیدار اخیرش مقابل مراکش با ترکیبی به میدان رفت که تنها یک تغییر نسبت به نخستین مسابقه برابر اسپانیا داشت که آن هم حضور ژوائو موتینیو به‌عنوان وینگر چپ به جای برونو فرناندس بود، اما آنها در دیدار امشب برابر ایران با 3 تغییر نسبت به بازی با مراکش و 4 جابه‌جایی در مقایسه با اسپانیا داشته‌اند.

فرناندو سانتوس همچنان از روی پاتریسیو به‌عنوان دروازه‌بان و په‌په، ژوزه فونته، سدریک سوارس و رافائل گریرو در خط دفاعی بهره برده و ویلیام کاروالیو هافبک دفاعی ثابت این تیم است ولی در مقایسه با دو مسابقه گذشته پرتغالی‌ها، آدرین سیلوا جانشین ژوائو موتینیو شده است.

ژوائو ماریو، هافبک چپ تیم ملی پرتغال در مسابقه امشب است و کریستیانو رونالدو یک خط جلوتر از او بازی می‌کند ولی دو جابه‌جایی در جناح راست زمین این تیم ایجاد شده که نشان می‌دهد فرناندو سانتوس چشم به حمله از سمت چپ خط دفاعی ایران دارد.

سانتوس، سرمربی پرتغال نسبت به بازی گذشته برابر مراکش، در مسابقه امشب مقابل ایران ریکاردو کوارشما و آندره سیلوا که هر دو بازیکنی تکنیکی هستند و پاس‌ها و ارسال‌های با دقتی دارند را به ترکیب آورده و جانشین برناردو سیلوا و گونزالو گوئدس کرده است.

دیدگاه‌ها