کد خبر : 1534096 | 06 تیر 1397 ساعت 11:23 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

برخواه: او شانسی برای مدال آوری در جهان ندارد

چرا رکوردهای علی حسینی افت کرد؟

ملی پوش دسته فوق سنگین وزنه برداری وضعیت مناسبی برای رویدادهای پیش رو ندارد.

چرا رکوردهای علی حسینی افت کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، 2 روز قبل از برگزاری هفته اول لیگ برتر وزنه برداری که به عنوان رکوردگیری نهایی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی هم محسوب می شود، سعید علی حسینی در مصاحبه از مصدومیت خود خبر داد. این وزنه بردار دسته فوق سنگین گفته بود به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر برایش به وجود آمده، نمی تواند در رکوردگیری شرکت کند.
این اظهارات حضور این وزنه بردار اردبیلی در بازی های آسیایی را در هاله ای از ابهام قرار داد. با اینکه علی حسینی سال 2017 بعد از 8 سال دوری از وزنه برداری توانست با آمادگی خوب به عنوان نایب قهرمانی جهان برسد، به نظر می رسد در چند ماه اخیر وضعیت خوبی نداشته است. 


محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری هم با اشاره به غیبت علی حسینی در رکوردگیری تیم ملی از وضعیت این وزنه بردار ابراز نارضایتی می کند. جالب اینکه برخواه بیشتر از اینکه از مصدومیت علی حسینی صحبت کند، به آمادگی پایین او و وزنه های نه چندان جالبی که او بالای سر می برد، اشاره می کند.


سرمربی تیم ملی وزنه برداری رکوردهای تمرینی علی حسینی را 200 کیلوگرم در یکضرب و 220 کیلوگرم در دوضرب عنوان کرده که با رکوردهای سال گذشته این وزنه بردار فاصله زیادی دارد و اصلا در حد کسب مدال در سطح جهان نیست. 


با اینکه برخواه از شانس کم علی حسینی برای اعزام به مسابقات جهانی 2018 گفته، باید دید کادرفنی به این وزنه بردار اردبیلی شانس می دهد تا بتواند در بازی های آسیایی شرکت کند یا بهداد سلیمی تنها نماینده ایران در دسته فوق سنگین خواهد بود.

دیدگاه‌ها