کد خبر : 1534346 | 07 تیر 1397 ساعت 01:23 | 197.7K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری زاده در گفتگو با ورزش سه:

فغانی شانس اول قضاوت در فینال جام جهانی

به اعتقاد سعید مظفری زاده تیم داوری ایران شانس اول قضاوت در جام جهانی 2018 محسوب می شود.

فغانی شانس اول قضاوت در فینال جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، داور سابق فوتبال ایران، سعید مظفری زاده در گفتگو با ورزش سه در خصوص تیم داوری ایران گفت: سپردن قضاوت بازی تیم ملی آلمان و مکزیک و همچنین برزیل و صربستان به عنوان دو تا از بازی های مهم دور اول مسابقات جام جهانی به تیم ملی ایران نشان از اعتماد کامل کمیته داوران فیفا به تیم داوری کشورمان دارد.

 

او به عملکرد خوب تیم داوری ایران اشاره و آن ها را شانس اول قضاوت در فینال جام دانست و یادآور شد: از ابتدا به شخصه باور داشتم که تیم داوری کشورمان شانس اول و یا یکی از شانس های بزرگ قضاوت در فینال مسابقات است. به دلیل سابقه بسیار خوب در این چند سال، به دلیل تسلط در این قضاوت و اعتمادی که به آن ها هست و مطمئنم در صورتی که تمرکزشان را حفظ کنند و اشتباهات کوچکی مانند عدم اعلام آفساید در دقایق نخست بازی برزیل - صربستان از تیم داوری ایران سر نزند، این تیم شانس اول قضاوت فینال جام جهانی است.

 

مظفری زاده در پایان گفت: فغانی در دقیقه 32 با یک تذکر به جا به کادرفنی و یک اخطار صحیح به مدافع صربستان، اقتدار خود را نشان داد و بر بازی مسلط بود و در نیمه دوم هم با دوندگی بسیار خوب و با هماهنگی و همکاری با کمک های خود و استفاده درست از کارت زردها در این نیمه توانست بازی را به خوبی قضاوت کند و از این بازی سر بلند بیرون بیاید و برای تیم داوری کشورمان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها