کد خبر : 1534659 | 08 تیر 1397 ساعت 16:15 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ سنگربانان در استقلال کلید خورد (عکس)

رقابت برای قرار گرفتن در درون دروازه استقلال مثل لیگ هفدهم در لیگ هجدهم نیز ادامه خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه"، شاید بعد از اتفاق های فصل گذشته و رقابت نزدیکی که بین مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی برای قرار گرفتن در درون دروازه استقلال وجود داشت خیلی ها فکر می کردند یکی از این دو در پایان فصل میدان را خالی کند و به تیمی برود که بتواند فرصت بازی کردن پیدا کند.


در فصلی که گذشت سیدحسین حسینی که اولین سال حضورش در ترکیب اصلی استقلال را پشت سر می گذاشت موفق شد رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ فوتبال ایران را به نام خود کند اما مهدی رحمتی هم بازی های مهم پایان فصل را در درون دروازه استقلال قرار گفت و او هم فصل را به شکلی موفق به اتمام رساند.


در نقل و انتقالات شایعاتی منتشر شده بود که حسینی قصد دارد به تیمی برود که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند تا بعد از جام جهانی این بار جام ملت ها را از دست ندهد اما این بازیکن در جمع آبی پوشان ماند و ترجیح داد با رقابت با مهدی رحمتی جایگاه از دست رفته خود در تیم ملی را بدست بیاورد.


آنچه مسلم است رقابت جذابی که در لیگ هفدهم برای قرار گرفتن در درون دروازه وجود داشت در لیگ هجدهم هم ادامه دار است و حتی اگر این رقابت به ضرر یکی تمام شود، در نهایت استقلال از آن سود خواهد برد.

 

1315227

 

1315228

 

1315229


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها