کد خبر : 1534792 | 09 تیر 1397 ساعت 10:50 | 113K بازدید | 2 دیدگاه

به انتخاب خوانندگان گاردین

بیرانوند، در تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی

نشریه گاردین، به انتخاب بهترین تیم جام تا به اینجای کار پرداخته که علیرضا بیرانوند به انتخاب این نشریه، بهترین گلر جام بوده است.

بیرانوند، در تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند با درخشش در سه بازی خود در مرحله گروهی، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. در زیر گزارش گاردین در این رابطه را می‌خوانیم:

 

با پایان مراحل گروهی در جام جهانی، خوانندگان گاردین به انتخاب تیم برتر جام پرداختند. پس از انجام 48 بازی ابتدایی در روسیه ما از خوانندگان خود خواستیم که بهترین تیم جام را تا به اینجا از بین 736 بازیکن انتخاب کنند که نتایج به دست آمده جالب توجه است.

 

 

1314316

 

دروازه بان

طبق نظر خوانندگان ما، علیرضا بیرانوند، گلر ایران در یک رقابت نزدیک در درون دروازه تیم منتخب قرار می‌گیرد. او که دوران نوجوانی و جوانی سختی را در تهران سپری کرده، در کارواش و به عنوان پیک پیتزافروشی فعالیت داشته و در نهایت به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شده است. او در روسیه فوق العاده بود. توانست ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند که این حرکت، تنها یکی از واکنش های بسیار خوب او در این سه دیدار بود. پیش از رقابت ها او گفته بود:" می‌خواهم در جام جهانی بدرخشم و شاید پس از جام بتوانم به یک باشگاه بزرگ بپیوندم. دوست دارم در لیورپول یا پاری سن ژرمن بازی کنم."

مطمئنا پیشنهاداتی به او ارائه خواهد شد. پس از این سه بازی او نمره میانگین 8.67 را کسب کرد، بیش از هر بازیکنی در روسیه.

 

 

1031141

 

مدافعان

هر کسی که خود سعی داشته به بازیکنان نمره بدهد می‌داند که نمره دادن به مدافعان سخت ترین است. ممکن است شما 85 دقیقه خوب باشید و یک اشتباه همه چیز را برعکس کند. این موضوع روی رای خوانندگان ما نیز تاثیر گذاشته است. بدین ترتیب ما سعی کردیم 3 مدافع انتخاب کنیم. اولین مدافع، دیگو گودین است که در خط دفاع اروگوئه عالی کار کرده و تیمش بدون دریافت گل راهی دور بعد شد. سپس آندریاس گرانکویست در این فهرست قرار می‌گیرد که در سوئد درخشان بود و خیلی خوب خط دفاعی این تیم را سازمان یافته کرد. در نهایت باید به مانوئل آکانجی از سوئیس اشاره کرد که مدافع 22 ساله دورتموند، یکی از بهترین های جام بوده است.

 

1315179

 

 

خط میانی

از کجا باید شروع کرد؟ شاید با کرواسی. زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی مطمئنا با استعدادترین خط میانی جام را در اختیار دارد و ایوان راکیتیچ و لوکا مودریچ که درخشش چشم گیری در این رقابت ها داشته اند، توانسته اند در این فهرست قرار بگیرند. نمایش آنها در این جام مقابل نیجریه، ایسلند و آرژانتین بسیار خوب بوده است. سومین نفر از کرواسی یعنی ایوان پریشیچ، با اختلاف کمی در تیم ما قرار نگرفت.

در کنار این زوج از کرواسی، تریپیر از انگلیس و الکساندر گولووین از روسیه قرار گرفته اند. تریپیر نمایش های بسیار خوبی تا به اینجا داشته و توانسته در سمت راست انگلیس، بسیار خوب کار کند. او در هر دو دیدار مقابل تونس و پاناما، عالی بود و نمره بالایی کسب کرد. گولووین نیز در کنار دنیس چریشف، بهترین بازیکن میزبان رقابت ها بوده است، هر چند که در دیدار نهایی مقابل اروگوئه که با شکست روسیه همراه بود بازی نکرد.

جلوتر از راکیتیچ و مودریچ، می‌توان به ایسکو اشاره کرد.او در روسیه درخشش چشم گیری داشته و در دیدار مقابل پرتغال، نمره 8، مقابل ایران نمره 7 و مقابل مراکش نمره 8 را به دست آورده است. او از بهترین های جام تا به اینجا بوده است.

 

 

1313682

 

خط حمله

خط حمله ای که خوانندگان گاردین انتخاب کرده اند، متشکل از هری کین و روملو لوکاکو خواهد بود. شاید خیلی عجیب نیست زیرا هر دو بازیکن توانسته اند مقابل پاناما و تونس بسیار خوب کار کنند نمراتشان 8 از 10 و 9 از 10 بوده است. هر دو در دیدار نهایی که مقابل یکدیگر قرار گرفتند، بازی نکردند. ادن هازارد، آنرده کوریو، احمد موسی و سون هیونگ مین نیز از کاندیدهای حضور در این فهرست بودند.

 

ترکیب منتخب جام جهانی از نگاه خوانندگان گاردین:

 

1315437

دیدگاه‌ها