کد خبر : 1534853 | 09 تیر 1397 ساعت 13:01 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

توشاک: به چند بازیکن باتجربه نیاز داریم

آشنایی با کاشف کاسیاس در تبریز!

تنش های به وجود آمده بین سرمربیان خارجی باشگاه ها و کارلوس کی روش به نشست خبری توشاک نیز رسید.

آشنایی با کاشف کاسیاس در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشست خبری جان توشاک در باشگاه تراکتورسازی برگزار شد و او برای نخستین بار رودرروی اصحاب رسانه قرار گرفت تا پاسخگوی سوالات آن ها باشد.

 

یکی از نقاط مبهم در خصوص این سرمربی خارجی این است که آیا پس از تنش های ایجاد شده، او با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی همکاری خواهد کرد یا خیر. البته در اختیار گذاشتن بازیکنان برای مسابقات فیفادی جزو وظایف تمام باشگاه ها است و این سوال و نقطه ابهام مربوط به موارد خاص، مثل فصل گذشته و بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است که با اردوی آماده سازی تیم ملی در تقارن بود.

 

اتفاقا این سوال امروز از سرمربی بریتانیایی تبار تراکتور پرسیده شد اما در ابتدا باشگاه اجازه این پرسش را نداد و سپس هم مترجم به شکلی ناقص آن را ترجمه کرد تا توشاک با سوالی عجیب روبرو شود. سوال این بود که اگر او فصل قبل جای قلعه نوئی، شفر و برانکو بود، چه تصمیمی می‌گرفت؟ اما آنچه پرسیده شد، این بود که آیا تراکتورسازی بازیکنانش را به طور معمول در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد؟

 

جان توشاک نیز پاسخی معمول به این سوال داد و حضور بازیکنانش در تیم ملی را افتخار باشگاه دانست.

 

سرمربی تراکتورسازی امروز با اشاره به کارلوس کی روش، گفت که با او در پرتغال و انگلستان آشنایی داشته و در دو مقطع کروز، دستیار کی روش را به عنوان سرمربی هدایت می‌کرد.

دیدگاه‌ها