کد خبر : 1534869 | 09 تیر 1397 ساعت 14:50 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تاوکیو:

اگر کونته می‌ماند، ایتالیا در جام جهانی بود

کارلو تاوکیو، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا معتقد است که اگر او درخواست کونته برای افزایش 2.5 میلیون یورویی حقوقش را قبول می کرد ایتالیا در حال حاضر در جام جهانی بود.

 اگر کونته می‌ماند، ایتالیا در جام جهانی بود

به گزارش "ورزش سه"، کونته به همراه ایتالیا در یورو 2016 عملکرد خوبی داشت و توانست مدافع عنوان قهرمانی یعنی اسپانیا را حذف کند ولی مقابل آلمان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. پس از یورو کونته راهی چلسی شد و از تیم ملی ایتالیا کنار کشید و نتورا به جای او هدایت آتزوری را برعهده گرفت. ایتالیا در رسیدن به جام جهانی ناکام بود و حال تاوکیو مدعی شد که اگر درخواست کونته برای افزایش حقوقش را قبول می‌کرد، حالا ایتالیا در جام جهانی بازی می‌کرد.

 

1315508

 

 

او گفت:" من به کونته 2.5 میلیون یورویی که بیشتر می‌خواست را ندادم.با سه بازی دوستانه می‌شد این رقم را جبران کرد. آنتونیو 4 میلیون یورو حقوق می‌گرفت و درخواستش 6.5 میلیون یورو بود. می‌توانستیم او را نگه داریم و امروز در روسیه باشیم. ولی آیا اینکه تمام هزینه ای که روی تیم‌های پایه می‌کردیم را به یک نفر می‌دادیم، کار درستی بود؟"

 

تاوکیو درباره تقابل با سوئد و حذف از جام گفت:" آنها کار ما را خیلی سخت کردند، واقعا دست کمشان گرفتیم.  از وقتی قرعه کشی انجام شد گفتم که اوضاع خوب نیست. آنها با عصبانیت با من تماس گرفتند و می‌گفتند که یونان بدترین قرعه می‌توانست باشد."

دیدگاه‌ها