کد خبر : 1534923 | 09 تیر 1397 ساعت 16:57 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

`

هافبک جوان و تازه وارد تیم شارلروا امشب اولین بازی خود را با پیراهن این تیم انجام می دهد.

`

به گزارش "ورزش سه"، امروز و برابر سرکل بروژ، امید نورافکن می تواند اولین بازی را برای تیم جدیدش شارلروا انجام دهد.

 

بازیکن تازه به خدمت گرفته شده ایرانی شارلروا امروز می تواند اولین دقایق بازی برای این باشگاه بلژیکی را تجربه کند. دیداری که ساعت 20.30 به وقت ایران و در قالب دوستانه برگزار می شود.

این بازی البته برای هواداران شارلروا نیز جذابیت های خاص خود را دارد و می توانند با خریدهای جدید باشگاه شان آشنا شوند.

 

در بازی امروز نوریو، زاجکوف، رضایی، استوانس، و دو بازیکن جوان به نام های ماکسیم اوکوپادو و گائتان گال به دلایلی چون مصدومیت نمی توانند به میدان بروند ولی دو بازیکن از سه بازیکن که به تازگی جذب شده اند یعنی نورافکن و پربت اولین دقایق خود در شارلروا را تجربه خواهند کرد و فرصتی خواهد بود تا ارزش های شان را به تماشاگران نشان دهند.

 

فیلیپه ماتزو سرمربی شارلروا در مورد امید نورافکن، بازیکن ایرانی تازه به خدمت گرفته شده این تیم می گوید:« با او به مدت نیم ساعت گفت و گوی خوبی داشتم. زبان انگلیسی امید در حال بهتر شدن است و خیلی زود می توان در او به این نکته پی برد که پسری با قابلیت های بالا و ذهنیتی خوب و درست است. او هم مثل کاوه رضایی شخصیتی قابل احترام است و می توانم بگویم که ایرانی ها انسان های خوبی هستند.

 

ماتزو ادامه داد:« او می تواند در پست های مختلفی بازی کند؛ در مرکز زمین، وینگر چپ یا دفاع چپ. او به من نگفته است که چه پستی را ترجیح می دهد. او فقط دوست دارد بازی کند و برایش مهم نیست که در کجای زمین باشد. او به من گفته است که هر جا از او بخواهم بازی خواهد کرد. بازی های دوستانه فرصت خوبی است تا بهترین منطقه برای او را پیدا کنم.
نورافکن امروز مثل دیگر بازیکنان 45 دقیقه فرصت بازی برابر بروژ دارد و در میانه سمت چپ زمین به کار گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها