کد خبر : 1534964 | 09 تیر 1397 ساعت 18:53 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلر جوان استقلال و رقابت دوباره با رحمتی

آغاز فصل جدید و سخت حسین حسینی

دروازه بان جوان استقلال با حضور در تمرینات این تیم باید خود را برای فصلی سخت آماده کند.

به گزارش "ورزش سه"، داستان سیدحسین حسینی در استقلال از یک اختلاف شروع شد، در هفته ششم لیگ برتر فصل گذشته بود که علیرضا منصوریان  به دلیل اختلاف با مهدی رحمتی در بازی با پارس جم ترجیح داد از دروازه بان جوان تیمش در ترکیب اصلی استفاده کند.


منصوریان در بازی هفته بعد برابر ذوب آهن بازهم از حسینی استفاده کرد ولی بعد از این بازی او از سمت سرمربیگری استقلال استعفا داد تا حالا همه منتظر برخورد سرمربی جدید با کاپیتان این تیم باشند.
وینفرد شفر زمانی که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد مهدی رحمتی را که از تیم کنار گذاشته شده بود را به تمرینات برگرداند اما شرایط برای کاپیتان استقلال تغییری نکرد چون همچنان او ترجیح داد از سیدحسین حسینی به عنوان دروازه اول تیمش استفاده کند.


سیدحسینی با حضور شفر موفق شد رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ فوتبال ایران را بزند اما یک بازی بعد  از رکورد شکنی جای خود را به رحمتی داد چراکه سرمربی آبی ها  از قبل تصمیم گرفته بود در جام حذفی از او استفاده کند و به همین دلیل این بازیکن در 2 بازی قبل از بازی با صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی در درون دروازه استقلال قرار گرفت.


بعد از این بازی ها وقتی شفر آمادگی بالای رحمتی را دید ترجیح داد بیشتر به او بازی بدهد و یک پست احساسی از سیدحسین حسینی باعث شد او در بازی های پایانی فصل نیمکت نشین شود؛ شاید همین نیمکت نشینی ها هم باعث شد حسینی در نهایت جام جهانی را از دست بدهد و جایگاه خود را به امیر عابدزاده بدهد.


بعد از پایان فصل شایعات زیادی به راه افتاد که حسینی از استقلال جدا می شود تا جام ملت ها را از دست ندهد اما این دروازه بان جوان در تمرین آبی ها حاضر شد تا ثابت کند به جای خالی کردن میدان می خواهد با رقابت با رحمتی جایگاه خود را در تیم ملی بدست بیاورد.

 


آنچه مسلم است حسینی از بین کار سخت و ساده تر، کار سخت را انتخاب کرد و اگر در رقابت امسال موفق باشد می تواند برای سال های طولانی به دروازه بان اول استقلال تبدیل بشود.

 

1315662

 

1315663

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها