کد خبر : 1535087 | 10 تیر 1397 ساعت 09:57 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

قوانین سفت و سخت توشاک

هواداران و خبرنگاران؛ تنها یک روز در تمرین تراکتور!

سرمربی تراکتوری ها قوانین سفت و سختی برای هواداران و اصحاب رسانه در نظر گرفته و آن ها تنها یک روز می توانند در تمرین تراکتور حضور داشته باشند.

هواداران و خبرنگاران؛ تنها یک روز در تمرین تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، جان توشاک، سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی در اولین جلسه تمرینی خود با این تیم زمانی که با حضور پر تعداد اصحاب رسانه مواجه شد، از مسئولان تیم خواست تا آنها را به جایگاه هواداران هدایت کند. این تصمیم در ابتدا با تعجب اصحاب رسانه مواجه شد ولی گویا سرمربی تراکتوری ها قوانین سفت و سختی برای آنها و البته هواداران در نظر گرفته است.

 

توشاک با اعلام اینکه درب تمرینات تیمش هفته ای یک بار به روی هواداران و اصحاب رسانه بازخواهد بود، گفت: «هواداران و اصحاب رسانه می‌توانند یک جلسه در هفته در تمرینات تیم حاضر شوند. هواداران به‌خوبی می‌دانند که بازیکنان در طی تمرینات به تمرکز کافی نیاز دارند ولی یک روز در هفته در نظر می‌گیریم که خانواده‌ها به تمرینات بیایند و از حضور در تمرین لذت ببرند و رسانه‌ها نیز در همین روز می‌توانند در تمرینات حاضر شوند.»

 

توشاک زمانی به این نتیجه رسید که چنین تصمیمی را بگیرد که در اولین تمرین تراکتور در حضور او، بیش از 50 خبرنگار در کنار زمین حضور داشتند و همهمه عجیبی را به راه انداخته بودند.

 

این در حالی است که در ورزشگاه اختصاصی تراکتور جایگاهی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه تعبیه نشده و همچنین محلی همچون میکسدزون جهت مصاحبه پس از تمرین وجود ندارد.

دیدگاه‌ها