کد خبر : 1535093 | 10 تیر 1397 ساعت 11:04 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتحادیه جهانی این بار با شدت بیشتری برخورد می کند

بابک: امکان تعلیق ایران در المپیک ۲۰۲۰ هست!

مدیر تیم های ملی پایه کشتی فرنگی گفت: امکان تعلیق کل ورزش ایران از حضور در رقابت های المپیک 2020 بسیار زیاد است.

بابک: امکان تعلیق ایران در المپیک ۲۰۲۰ هست!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان روزهای 15 تا 17 تیرماه در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار می شود.


مدیر تیم های ملی پایه کشتی فرنگی در آستانه آغاز رقابت های کشتی نوجوانان جهان در کرواسی از نگرانی های اهالی این رشته برای مواجه شدن با قرعه نحس می گوید. 


حسن بابک در این باره گفت: دیگر در مسابقات جهانی و بین المللی نمی توانیم مانند گذشته با روش هایی همچون "باید ببازی" "گواهی پزشکی" یا "نرسیدن به سر وزن" در زمینه ورزشکاران رژیم اشغالگر اقدام کنیم.


وی ادامه داد: این روش یک روش دو سر باخت است، چون با این اقدام ورزشکار و فدراسیون علاوه بر محرومیت ناشی از رفتار سیاسی، با محرومیت مضاعف به دلیل تبانی مواجه می شوند.


بابک تصریح کرد: دلیل این امر منتقل شدن دقیق اخبار داخل ایران به اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین المللی المپیک است و با توجه به حساسیت هایی که متاسفانه به دلیل عدم حمایت داخلی از مشکل کشتی، در این زمینه ایجاد شده است، اتحادیه جهانی بنا دارد با شدت بیشتری با این روش ها از مبارزه نکردن مستقیم با رقبای رژیم اشغالگر قدس با آن برخورد کند.


مدیر تیم های پایه کشتی فرنگی تأکید کرد: ما به بهترین شکل ممکن تمرینات خود را دنبال کرده ایم و پس از قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک به دنبال کسب نتیجه در رقابت های جهانی کرواسی هستیم؛ اما در هرحال این مسئله دغدغه اصلی ماست.


بابک در پایان خاطرنشان کرد: این مسئله موجب تعلیق کشتی می شود و با توجه به جایگاه کشتی ایران در اتحادیه جهانی و حساسیت کمیته بین المللی المپیک، امکان تعلیق کل ورزش ایران از حضور در رقابت های المپیک 2020 نیز بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها