کد خبر : 1535284 | 10 تیر 1397 ساعت 21:59 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: با سری بالا با جام جهانی وداع کردیم

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا مدعی شد مردم این کشور باید از نمایش تیم ملی خود احساس غرور کنند.

راموس: با سری بالا با جام جهانی وداع کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در حالی با شکست در ضربات پنالتی با روسیه 2018 وداع کرد که در جریان بازی مقابل میزبان کاملا برتر بود اما در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شده و از جام جهانی حذف شد.

 

1315995

 

راموس گفت: "در حال سپری کردن لحظات دشواری هستیم و حذف شدن از جام جهانی همیشه سخت بوده است اما به هر حال فوتبال اینگونه است. اسپانیا با سری بالا از جام خارج می شود زیرا تلاش خود را انجام دادیم اما شرایط اینگونه پیش رفت.

 

ما امروز برای پیروز شدن همه کار انجام دادیم اما فراموش نکنیم ما مقابل تیم میزبان که بسیار باکیفیت و جنگنده هم بود به میدان رفتیم اما علیرغم انجام تمام تلاش خود، این اتفاقات در جام جهانی عادی است.

 

جام جهانی رویای هر تیمی است و همه برای پیروز شدن تلاش می کنند. هواداران اسپانیا می دانند که ما با قلب و روح خود بازی کردیم و حالا مردم ما باید از اسپانیایی بودن خود احساس غرور کنند و من به عنوان کاپیتان رضایت زیادی از عملکرد تیمی دارم. هر 4 سال یک بار هدف ما حضور در جام جهانی است اما زمان استراحت است و ما سال دشواری را سپری کردیم.

 

هر بار که حذف می شوید، پذیرفتن آن خیلی سخت است. واقعا دردناک است. تیم هر کاری می توانست انجام داد. ما می خواستیم از تیم ملی دفاع کنیم اما دیگر نمی توانیم. ما تا ضربات پنالتی، بازی را کاملا در اختیار داشتیم. پنالتی ها تنها چیزی بود که می توانست ما را به خطر بیندازد. ما کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و پنالتی مانند لاتاری بود. پذیرش شکست خیلی سخت است. باید احساس غرور کنیم. وقتی به این شکل شکست می خوریم، بیشتر احساس اسپانیایی بودن می کنیم."

دیدگاه‌ها