کد خبر : 1535420 | 11 تیر 1397 ساعت 13:13 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلفی: نه بشیکتاش نه استقلال، مشخص نیست

مهاجم موفق استقلال خوزستان که در اردوی تیم امید حضور یافته شرایط خود را برای فصل آینده تشریح کرد.

دلفی: نه بشیکتاش نه استقلال، مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی که گفته می‌شود با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق دست یافته، این روزها در اردوی تیم امید ایران حاضر است و تمرینات خود را زیر نظر کرانچار پشت سر می‌گذارد. او در خصوص شرایط تیم امید گفت: شرایط بسیار خوب است، تمرینات با نظم خاصی پیگیری می‌شود، فکر می‌کنم تمام تیم کامل باشد و بازیکنان مدنظر کرانچار در تمرینات حاضر هستند، امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.


وی ادامه داد: تمام بازیکنان تمام  تلاش‌شان را می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند در ترکیب ثابت حضور داشته باشند. در آخر، سرمربی است که نظر نهایی را می‌دهد که چه بازیکنانی خط می‌خورند و چه بازیکنانی در تیم می‌مانند.


دلفی در واکنش به این سوال که گفته می‌شود از دو تیم بشیکتاش و استقلال پیشنهاداتی دریافت کرده گفت: راجع به باشگاه ترکیه‌ای باید بگویم اصلا این موضوع صحت ندارد و من هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه انجام ندادم، پیشنهاد دارم اما صحبت هایی راجع به پیوستنم به این تیم انجام نشده،‌من در حال حاضر یک سال با استقلال خوزستان قرارداد دارم باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد، ولی در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها